Ziggo verhoogt de internetsnelheden

De snelheidsverhoging vindt plaats vanaf de tweede week van april en na vier weken moet deze overal doorgevoerd zijn. Bovendien waarschuwt de kabelaar dat de hogere snelheid niet gelijk in elke regio te gebruiken is door de omschakeling van analoge naar digitale tv, waardoor het bedrijf bandbreedte reserveert.
Bron: Tweakers.net
 
Ja naar beneden! Conform advies stekker eruit en weer erin. Zie resultaat!
8564A66C-BC68-4239-A558-50980E376233.jpeg
 
Uit de vandaag ontvangen e-mail:

Wilt u nu al van de snelheid genieten? Dat kan! Haal dan de modemstekker uit het stopcontact en doe die er na 60 seconden weer in. Het modem pikt dan vanzelf de nieuwe snelheid op.

Veel plezier,

Robin Clements
Directeur Klantenservice

Dus ik reset mijn ConnectBox voor de 3e keer in 2 dagen, geen verhoging.
Dat van die regio's zonder verhoging wist ik, maar ze zijn dan wel onvolledig in hun communicatie om welke regio's het gaat.
 
@Navi

Ik heb een paar uur geleden de mail van Ziggo ontvangen. Ik had echter reeds afgelopen maandag 3x de connectbox gereset en de 3e keer succesvol op de verhoogde download van 500 mb.

Helder communiceren naar de klant is helaas niet de sterkste kant van Ziggo.
Ik ben het met je eens dat Ziggo een paar weken geleden op hun website concreet had moeten aangeven welke regio's vooralsnog de verhoging niet krijgen en wanneer die klanten de verhoging alsnog kunnen verwachten.
 
Ik vind het geklaag dat je snelheid nog niet verhoogd is een beetje gezeur. first world problems.
 
Ik vind het geklaag dat je snelheid nog niet verhoogd is een beetje gezeur. first world problems.

Het enige waar ik me aan erger is het feit dat Ziggo klanten een mail stuurt uit naam van de directeur klantenservice met als onderwerp: Uw internetsnelheid is verhoogd en dat dan niet het geval blijkt te zijn. Tijd voor een nieuwe "directeur klantenservice" wellicht.... en op z'n minst een excuus voor de foutieve communicatie.
 
Het enige waar ik me aan erger is het feit dat Ziggo klanten een mail stuurt uit naam van de directeur klantenservice met als onderwerp: Uw internetsnelheid is verhoogd en dat dan niet het geval blijkt te zijn. Tijd voor een nieuwe "directeur klantenservice" wellicht.... en op z'n minst een excuus voor de foutieve communicatie.

Zucht. Het blijft nutteloos gezeur.
 
Snelheidsverhogingen vinden inderdaad sinds jaar en dag gefaseerd plaats, helaas nog steeds zonder goede communicatie.
Wanneer klanten een e-mail ontvangen van klantenservice, waarin wordt gezegd dat hun snelheid is verhoogd en dat blijkt in de praktijk niet het geval te zijn, is het een trieste vorm van communicatie waarop in dit topic door sommige forumleden terecht kritiek wordt geleverd en dat vind ik persoonlijk geen gezeur.
 
IK heb geen mail gezien en toch is reeds voor 17-04 mijn snelheid omhoog gegaan naar 250/25 en daar heb ik geen kritiek om, ik kan de mail gemist hebben. Uitstekend werk van Ziggo; mijn snelheid zomaar zonder gedoe omhoog.
 
Terug
Bovenaan