Ziggo verhoogt de internetsnelheden

Ben al ruim 25 jaar UPC/Ziggo klant. En in het bezit van een Horizon alles in een pakket 100/10 (met gratis Film1).
En daarnaast eveneens om het compleet te maken een Vodafone mobiele abbo.
Echter hier ook geen mail gehad en ook geen plotselinge / spontane verhoging van de internet snelheid.

Maar wel het zelfde abonnement maandbedrag (en pakket inhoud) als het huidige Complete pakket van Ziggo
waar wel de hogere snelheid standaard in zit.

Kan het natuurlijk wel zelf eenzijdig omzetten, maar dan ben ik ook meteen mijn gratis Film1 pakket kwijt.
En ondanks dat het aanbod van Film1 niet altijd even geweldig is, maken wij hier toch regelmatig gebruik van.
Dus Film1 willen wij dan ook uiteraard niet graag kwijt.

Maar het zou fijn zijn als Ziggo inderdaad ook eens een keer aan zijn oudere trouwe klanten denkt.
 
Laatst bewerkt:
Ziggo heeft ook aangegeven dat oudere abonnementsvormen geen snelheidsverhoging krijgen. Blijkbaar is 100/10 zo een abo. Als ik u was zou ik het zo laten, 25% snelheidsverhoging zou betekenen 125 DL, zou u waarschijnlijk toch weinig van merken, ten opzichte van nu. En u behoudt Film1.
 
Ziggo heeft ook aangegeven dat oudere abonnementsvormen geen snelheidsverhoging krijgen. Blijkbaar is 100/10 zo een abo. Als ik u was zou ik het zo laten, 25% snelheidsverhoging zou betekenen 125 DL, zou u waarschijnlijk toch weinig van merken, ten opzichte van nu.

Nee dat klopt wat jij zegt.
Maar het gaat mij erom dat ze wel de abonnement kosten gefaseerd hebben gelijk getrokken om het voor zich zelf een beetje
eenduidig te maken. maar dat dan de voordelen (zoals een internet snelheid van 250/25 bij het huidige vergelijkbare abbo.) in vergelijking van 100/10 bij het oude Horizon pakket dan nooit meegaan in dit soort harmonisatie acties.
En van 100 naar 250 DL en van 10 naar 25 UP merk je denk toch wel lijkt mij...
 
Zeker zult u 100 > 250 gaan merken, maar de consequentie is waarschijnlijk dan Film1 weg. Is het u dat waard?
 
Dus moet je een keuze maken... wat is belangrijker. Gratis Film1 of een hogere snelheid. Overigens... Ziggo kan altijd eenzijdig besluiten de gratis Film1-toevoeging weer weg te halen.
 
Dus moet je een keuze maken... wat is belangrijker. Gratis Film1 of een hogere snelheid. Overigens... Ziggo kan altijd eenzijdig besluiten de gratis Film1-toevoeging weer weg te halen.

Dat laatste zou dan gepaard moeten gaan met een compensatie of via het volledig opheffen van deze abbo. vorm.
Want in de overeenkomst staat duidelijk aangegeven. Gratis Film1 zolang dit abonnement loopt.

En Rob1954.
Ja dat snap ik. (Dus moet je een keuze maken...)
Maar het gaat mij erom dat als je klanten een hogere snelheid toezegt, en de prijzen gelijk trekt dat dit ook voor alle klanten zou
moeten gelden die het zelfde abonnement tarief betalen.
En niet dat je dan eerst een andere abonnement vorm moet gaan afsluiten, waar je aan de ene kant wat voordeel behaald, en aan
de andere kant een aanzienlijk nadeel.
 
Ja, ter compensatie krijg jij dan de keuze om het abonnement kosteloos op te zeggen als je het er niet mee eens bent.
Maar als Ziggo dit doorzet, heb je weinig keus als je toch bij Ziggo wil blijven ;)

PS. Je hoeft de "citeer dit bericht"-functie niet te gebruiken om te reageren hoor.
Onderaan kan je direct een bericht tikken :) tenzij je een gedeelte waar je op wil reageren wil citeren...
 
En Rob1954.
Ja dat snap ik. (Dus moet je een keuze maken...)
Maar het gaat mij erom dat als je klanten een hogere snelheid toezegt, en de prijzen gelijk trekt dat dit ook voor alle klanten zou
moeten gelden die het zelfde abonnement tarief betalen.

Niet alle klanten is een hogere snelheid toegezegd, maar met uw redenering zou je ook kunnen stellen, dat als u dezelfde snelheid wilt als de “Complete” klanten, deze klanten dan eigenlijk zouden kunnen zeggen: ik wil ook gratis Film1. Dan alles gelijktrekken..... De situatie is nu gewoon zo, dat u een lagere snelheid heeft dan Complete klanten, maar gratis Film1 en Complete klanten hebben een hogere snelheid, maar moeten betalen voor Film1.
 
Ik heb toen ook dat Film1 Abonnement genomen (in 2012), volgensmij is een paar jaar geleden de snelheid al verhoogd (hier van 200 naar 250) en is er al een paar jaar geen prijsverhoging geweest. Heb hier dus niets over te klagen, ben alleen bang dat als ik de Next wil er iets zal moeten veranderen aan dit abonnement.
 
Terug
Bovenaan