• Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis en bezoek deze site voortaan reclame vrij!

Ziggo (UPC) e-mail problemen. Deel 5

P073

Forum Gebruiker
Lid geworden
4 dec 2020
Berichten
19
Ziggo
Internet
Gebied
fZiggo
Inloggen via Chrome werkt hier niet.
Inloggen via Edge lukt wel

Hier werkt het in Chrome zonder issues. Gebruik je toevallig extensies die een rol kunnen spelen in de problemen - zoals een adblocker? Standaard zijn extensies niet actief in de incognito modus. Je zou het eens kunnen testen door een nieuw incognito venster te openen (drie puntjes rechtsboven, dan de derde optie) en vanuit daar inloggen.

Als dat wel werkt is het ofwel een foutieve cache ofwel een van de extensies die het blokkeert. De meest gemakkelijke eerste stap zou zijn om eerst de site in een eventuele adblocker te "whitelisten".
 

Barney

Product Tester
Lid geworden
23 mei 2006
Berichten
190
Ziggo
Alles in 1
Gebied
fUPC
krijg sinds gisteren constant deze melding :

Verzenden van het bericht is mislukt.
Het bericht kon niet worden verzonden, omdat de wachttijd voor de verbinding met uitgaande (SMTP-)server smtp.ziggo.nl is verlopen. Probeer het opnieuw
 

LoveByte

Forum Gebruiker
Lid geworden
4 jul 2012
Berichten
591
Ziggo
Alles in 1
Gebied
fZiggo
Er is blijkbaar een storing,

Ziggo mail werkt niet zoals het hoort​

actief
Sinds: Woensdag 16-12 om 12:16

Wat is er aan de hand?​

Er is een Ziggo mail storing waardoor u niet kunt inloggen of uw email berichten niet goed worden weergegeven. Wij werken aan een oplossing. Onze excuses voor het ongemak.

Wanneer is het opgelost?​

Nog niet bekend