• Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!

Ziggo stopt met verkoop mobiele abonnementen


Giorgakis

Product Tester
Lid geworden
7 feb 2011
Berichten
864
Ziggo
Alles in 1
Gebied
fUPC
Ik denk dat er een Vodafone-vuiltje op de communicatielijn zit. Ondertussen heb ik al een mailtje verstuurd aan de KS van Voadafone.
Zij gaan het voor me uitzoeken waar het is misgegaan, hebben ze me net bericht.
 

moost

Forum Gebruiker
Lid geworden
26 okt 2015
Berichten
97
Ziggo
Internet
Gebied
fUPC
Lees hier berichten van mensen die inmiddels een aanbieding hebben gehad via brief of mail.
Ik heb bij Ziggo alleen Internet Complete en Mobiel Ruim 4G, dus helaas geen extra's.
Tot nu toe (nog) geen enkele mail of brief gehad met aanbieding en/of overzetten abonnement.

Beter contact met Ziggo/Vodafone opnemen, of gewoon nog even laten lopen zo....
 

Giorgakis

Product Tester
Lid geworden
7 feb 2011
Berichten
864
Ziggo
Alles in 1
Gebied
fUPC
Beter contact met Ziggo/Vodafone opnemen, of gewoon nog even laten lopen zo....
Als je momenteel tevreden bent met je Ziggo abo's dan zou ik het gewoon laten lopen tot Ziggo binnen nu en een paar weken komt met een prima aanbod aan jou om over te stappen van Mobiel Ruim 4G naar een Vodafone abo.
 

prince161

Product Tester
Lid geworden
19 jun 2009
Berichten
543
Ziggo
Alles in 1
Gebied
fUPC
ik sta al vanaf 1 augustus te wachten op ziggo extra's .
geen mail of sms
 

JohnX

Forum Gebruiker
Lid geworden
24 mrt 2008
Berichten
226
Ziggo
Internet & Televisie
Gebied
fZiggo
Grappig. Heb diverse malen gebeld sinds ik over ben naar Vodafone (vanaf 8 augustus), maar het aantal belminuten blijft gewoon op 150 staan in de app.
 

Robert Koopman

Quality Member
Lid geworden
29 aug 2007
Berichten
18.532
Ziggo
Alles in 1
Gebied
fUPC
Belminuten blijft gewoon wat het is.
Gaat om dubbele data.
 

warrink

Forum Gebruiker
Lid geworden
26 nov 2010
Berichten
11.127
Ziggo
Alles in 1
Gebied
fUPC
Grappig. Heb diverse malen gebeld sinds ik over ben naar Vodafone (vanaf 8 augustus), maar het aantal belminuten blijft gewoon op 150 staan in de app.
Bij mij duurde het ook even..maar op een gegeven moment was alles er af. Dus reken je niet rijk!
 

JohnX

Forum Gebruiker
Lid geworden
24 mrt 2008
Berichten
226
Ziggo
Internet & Televisie
Gebied
fZiggo
Och, ik kom toch nooit boven de 150 minuten. Van mij mag het eerlijk verrekend worden.
 

knarf59

Product Tester
Lid geworden
17 jul 2010
Berichten
140
Ziggo
Alles in 1
Gebied
fUPC
Ik zit ook al vanaf het begin moment te wachten op een aanbiedingsmail om over te stappen. Heb 3x een ziggo abonnement, maar nog steeds geen mail ontvangen van ziggo-vodafone.
 

den Tsaar

Quality Member
Lid geworden
15 dec 2003
Berichten
17.194
Ziggo
Alles in 1
Gebied
fUPC
@knarf59 maar heb je dan ook Ziggo Mobiel of alleen de normale Ziggo meuk, internet, tv enz. enz.