• Welkom op het onafhankelijke Ziggo forum. Een forum voor en door klanten van Ziggo.
    Registreer je gratis en stel zelf een vraag of neem deel aan de discussies!

Ziggo stopt eigenhandig,bestaande,oude abonnementen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Kolade

Forum Gebruiker
Lid geworden
6 jun 2009
Berichten
881
Let wel het gaat hier om brave betalende klanten die om wat voor een reden dan ook geen Alles-in-1-Pakket wensen. Die klanten kunnen bijvoorbeeld geen vaste telefoon hebben,een schotel hebben of whatever.

Nu blijkt Ziggo ineens erg hebberig want per 1 december kan het zomaar zijn waarin Ziggo u een aanbod doet waarin u een Alles-in-1-Pakket aangeboden wordt. Maar als men geen vaste lijn heeft of schotel kijkt is dit aanbod volkomen oninteressant. Niet reageren is volgens de site telecompaper.com geen optie. Men krijgt het pakket toch. Voor de mensen die het betreft gaat dit naast een verhoging van de internetsnelheden ook om een forse prijsverhoging.

(bron: telecompaper.com)

Als Ziggo een fantastisch bedrijf zou zijn die alleen zenders toevoegt en een goede vriendelijke klantenservice zou hebben zou dit voor mij acceptabel zijn maar nu niet.
 

Saywhat

Forum Gebruiker
Lid geworden
3 okt 2006
Berichten
941
Hoezo prijsverhoging? Mensen die via de schotel kijken maar wel internet of telefonie hebben van Ziggo betalen al voor tv, dus dat is onzin. verder is telefonie in de bundel nog steeds goedkoper dan alleen internet zonder telefonie. ik snap je punt daarom ook echt niet, of ik kijk even te snel?
 
Topicstarter
Topicstarter
K

Kolade

Forum Gebruiker
Lid geworden
6 jun 2009
Berichten
881
Waar het om gaat is dat niet iedereen alles bij een aanbieder wil hebben. Wat gezien het gepruts van Ziggo en andere bedrijven in Nederland begrijpelijk is. Dus mensen zouden,als Ziggo haar zin krijgt eventuele contracten met ADSL-aanbieders of andere TV-aanbieders moeten openbreken. Daar zitten dus ook kosten aan.

Ziggo moet blij zijn met iedere vorm van klandizie,eens beginnen met het leveren van goede service en verder geen gezeur.

Dat Saywhat het natuurlijk hier niet mee eens is,is begrijpelijk. Wiens brood men eet diens woord men spreekt.
 

Tv-Kijker

Forum Gebruiker
Lid geworden
14 jun 2009
Berichten
2.150
Ziggo
Alles in 1
Gebied
fZiggo
Dus als je geen telefoon wil zit je er wel mee opgescheept? Ik wil alleen internet en tv ik heb bewust voor alleen een mobiel abbonement gekozen daarom vind ik het ook vervelend dat je voor snel internet alles in een moet nemen want ik hoef geen telefoon erbij alleen digitaletv en internet wat moet ik met telefonie van Ziggo als ik al een mobiel abbonement heb?
 

JB

Forum Gebruiker
Lid geworden
26 jul 2009
Berichten
73
Wordt hier nu gehyped door Kolade of is er echt wat aan de hand ?
Misschien kan Kolade even uitleggen wat er gaat gebeuren.

Ik zie namelijk bij telecompaper alleen een melding dat Ziggo de mensen die nu nog losse abonnementen hebben een alles-in-1 gaat aanbieden. Dus het gaat hier over mensen die al telefonie en internet (en TV) hebben.
 
Topicstarter
Topicstarter
K

Kolade

Forum Gebruiker
Lid geworden
6 jun 2009
Berichten
881
Wat Ziggo schijnt te willen doen,aldus nujij.nl en telecompaper is dat Ziggo iedere klant met losse abonnementen zoals alleen tv of alleen internet,een alles-in-1-pakket aanbieden. Zo heeft men een landelijk uniform aanbod en een goedkopere administratie. De kosten hiervan komen bij de klant terecht.
 

Excalibur

Forum Gebruiker
Lid geworden
15 okt 2008
Berichten
3.250
Tot zover lees ik dat Ziggo de mensen met losse abonnement "Alles-in-Een" wil gaan aanbieden, en verder een hoop geruchten gebaseerd op "horen van".

Heb je bronnen die jou verhaal kunnen bevestigen? En met bronnen bedoel ik niet andere reacties op een artikel en/of fora, tenzij het uitspraken zijn van webcare medewerkers.
 

McGyverned

Forum Gebruiker
Lid geworden
19 jul 2009
Berichten
67
Zojuist heb ik het artikel op telecompaper.com gelezen en dit begint met de zin " Ziggo wil aan klanten met meerdere producten een alles-in-één pakket aanbieden".

Hieruit leid ik af, dat klanten met maar 1 product
(kan dus alleen tv abo zijn), ongemoeid worden gelaten.

Ik heb alleen een uitgebreid tv abo en hieruit blijkt volgens mij, dat ik die aanbieding dus niet zal krijgen en mijn abo dus gewoon doorloopt.

Overigens zwijgen ze, op hun eigen site, in alle talen hierover. Ik vraag me dus af, waar telecompaper.com dit weer vandaan heeft.

Mocht dit echter wel doorgaan, dan is het wat mij betreft, einde ziggo. Tenslotte zijn zij van de klant afhankelijk en niet de klant van hen. Top ik mijn CDS abo gewoon op.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

G.bruiker

Forum Gebruiker
Lid geworden
10 nov 2008
Berichten
2.876
Mijn zoon heeft alleen internet en tv en juist zijn vaste telefoon opgezegd omdat ie alleen een mobiel gebruikt.. dus die krijgt gedwongen een vaste lijn en een verhoging ?

Tja.. daar zal ie niet bij mee zijn maar net als de analoge afschakeling's voorstanders kan je de tijd niet tegenhouden en ja als dat meer gaat kosten dan is dat pech... of geldt dat nu niet meer nu de eigen portemonnee getroffen gaat worden en men net als de analoge kijkers geen keuze heeft ?
Ik verklaarde allang dat Ziggo duurder zou worden,dat het zo snel al zou uitkomen had ik zelfs niet durven geloven.
 

Excalibur

Forum Gebruiker
Lid geworden
15 okt 2008
Berichten
3.250
Of iemand nu 1 of meerdere producten heeft doet er op zich niet zoveel toe. Iets aanbieden is volgens mij niets mis mee, aanbieden is niet afdwingen.

Tot zover lees ik alleen dat het aangeboden gaat worden, en hebben we het hier over een storm in een glas water. Tenzij Kolade een bron heeft wat zijn beweringen ondersteund?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.