• Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis en bezoek deze site voortaan reclame vrij!

Ziggo start vanaf volgende week levering Connect Box van Arris


Aboembarak

Forum Gebruiker
Lid geworden
11 jan 2010
Berichten
1.396
Ziggo
Internet & Televisie
Gebied
fUPC
Ik heb het allang bijna 1 jaar al dat connectbox
 

Flow

Quality Member
Lid geworden
16 dec 2003
Berichten
3.281
Ziggo
Alles in 1
Gebied
fUPC
Voorligt ja....in welk opzicht..? Want voor internet via je Mediabox XL vis je in fZiggo gebied achter het net. Hier in fUpc heb ik dat, vind het een wereldoplossing, voor alles 1 kastje, meer niet.
Dat is persoonlijk. Zo heb ik liever een los modem erbij.
Maar ben ook benieuwd naar gebruikers ervaringen van de testers.
 

Aboembarak

Forum Gebruiker
Lid geworden
11 jan 2010
Berichten
1.396
Ziggo
Internet & Televisie
Gebied
fUPC
Aah ja geen zin om te kijken compal of arris zolang werk die goed en 200mb/s is prima voor mij
 

Bramprive

Forum Gebruiker
Lid geworden
18 nov 2018
Berichten
3
Ziggo
Alles in 1
Gebied
fZiggo
ik heb al 3de Arris modem, internet is perfect als het werkt. Maar oh oh wat valt hij vaak weg en kom je sommige websites niet op....
Echt heel vreemd gedrag
 

janos

Forum Gebruiker
Lid geworden
17 sep 2008
Berichten
498
Ziggo
Alles in 1
Gebied
fZiggo
Heb vanmorgen de nieuwe TG2492LG-ZG binnengekregen en geïnstalleerd, internet werkt perfect maar telefoon werkt niet.
Stappenplan uitgevoerd zonder resultaat. Kan dat even duren of moet ik helpdesk gaan bellen?
 

piente

Product Tester
Lid geworden
6 okt 2008
Berichten
7.141
Ziggo
Alles in 1
Gebied
fUPC
Is je telefooonabonnement nog wel actief? Anders kun je via de en pb aan @Webcare Ziggo of via chat contact zoeken

Chat op de site van Ziggo zelf anders inderdaad bellen
 

janos

Forum Gebruiker
Lid geworden
17 sep 2008
Berichten
498
Ziggo
Alles in 1
Gebied
fZiggo
Probleem opgelost kan weer bellen. Duurde even nu werkt alles goed. Installeren modem en media box plus verliepen vlotjes.
 

piente

Product Tester
Lid geworden
6 okt 2008
Berichten
7.141
Ziggo
Alles in 1
Gebied
fUPC
En wat was nu het probleem cq de oplossing
 

janos

Forum Gebruiker
Lid geworden
17 sep 2008
Berichten
498
Ziggo
Alles in 1
Gebied
fZiggo
Blijkbaar had het toch even tijd nodig om telefoon te activeren, ik heb in ieder geval niet meer gedaan.