Ziggo sluit ons gewoon weg af, zonder reden.

lowflyer

Forum Gebruiker
Berichten
10
sinds wij zaterdag morgen ons abonnement hebben gewijzgd hebben wij geen digitale televisie meer nu kregen wij vandaag maandag 05072021 een nieuwe modem toegestuurd door Ziggo en ook ontvangen direct aangesloten maar ook werkte het internet in eens niet meer en kregen wij te horen dat de tv en ons internet eerst via de nieuwe modem moest zijn aangesloten voordat de tweede lijn of derde lijn of hoever dat ook doorgaat ons tv abonnement weer hersteld word enz enz maar er is wel de abonnement gelden van de rekening halen. de eerstelijns krijgt dus elke keer boze klanten aan de lijn maar de lui boven hun maken Ziggo klantonvriendelijk.
mocht er hier op het forum dan een medewerker van Ziggo boven de eerstelijns zitten dan zou ik graag willen dat men eens mensen ging helpen inclusief mij

dit is dus echt iets betreffend digitale tv nu want ja 3 dagen geen tv kunnen kijken word toch wel heel erg zot.
 
waarom word dit steeds weg gezet .is dit forum niet meer onafhankelijk of zo want alles wat ik plaats word naar lucht uw hart gestuurd .terwijl ik om hulp vraag dat alles hi9er weer werkt zoals het afgelopen vrijdag nog was voor de abonnementswijziging
 
Dit forum is niet van Ziggo zoals je weet. Er lezen hier wel ziggomedewerkers, maar ze lezen over het algemeen alleen posts waarin ze vermeld worden met @Webcare Ziggo, of je moet ze zelf een pm sturen (klik op de naam en start privé conversatie).
 
Laatst bewerkt:
Deze post was geplaatst in Ziggo Go en daar hoorde het niet thuis en is daarom verplaatst.

De post gaat over acties van Ziggo die verkeerd zijn uitgepakt en die wil je onder de aandacht brengen.
Precies waar dit forumdeel voor is.
Ziggo - Lucht uw hart
Iets mee gemaakt bij Ziggo? Schrijf het van je af
.
 
Ook klopte de titel niet. Ziggo sloot dit abonnement niet zomaar af. Het lijkt eerder afgesloten te zijn door een miscommunicatie ergens bij het omzetten van een abonnement. Het blijft een fout, maar er is wel een duidelijke reden aan te wijzen.

Het blijft een gegeven dat dit een soort probleem is waar een gebruikersforum weinig aan kan doen, anders dan constateren dat dit vaker gebeurd. Een oplossing kan alleen van Ziggo zelf komen.
 
Terug
Bovenaan