Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo. Registreer je gratis en bezoek deze site voortaan reclame vrij!
Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ziggo pakt uit met gratis diensten voor alle klanten
omdat U stelt: Ze hadden ook het hele movies & series pakket vrij kunnen schakelen, daar hebben wel aanzienlijk meer mensen wat aan gehad, maar dat hebben ze dan weer niet gedaan.
En dat hebben ze dus wel gedaan voor Trouwe klanten, en daar hoort U waarschijnlijk dan niet bij, jammer voor U.
En U kunt ook niet zelf bepalen dat U een trouwe klant bent, Dat bepaald Ziggo zelf.
ikke, ikke, ikke....
en wat voor een ander interessant kan zijn, doet er niet toe.
klagen bij Film1 over ouwe zooi en NF geweldig vinden. alsof je daar niet betaald voor ouwe meuk.
Nederland in de 21e eeuw.
dat ontken ik ook niet. ik schrijf dat je daar ook oude meuk tegenkomt waar je voor betaald,
en dat ik dat dus een non-argument vind tov Film1 tijdens hun actieperiode.
En dat hebben ze dus wel gedaan voor Trouwe klanten, en daar hoort U waarschijnlijk dan niet bij, jammer voor U.
En U kunt ook niet zelf bepalen dat U een trouwe klant bent, Dat bepaald Ziggo zelf.
Jou bijdrage voegt niks toe, waarom reageer je hier? Kom je aandacht te kort ofzo.
Het gaat er hier om dat Ziggo met veel bombarie aankondigt dat ze uitpakken met gratis diensten terwijl het in werkelijkheid geen reet voorstelt, verzin dan iets waar de meerderheid wat aan heeft, voor mij part geeft je iedereen de mogelijkheid om een pakket naar keuze voor 1 maand gratis online te activeren in de komende 3 maanden. Dan kan iedereen voor zichzelf kiezen ipv. de slechte reclame stunt. En dan nog zul je niet iedereen bereiken maar het zou toch een leuk cadeautje zijn waar een meederheid wat aan heeft en goede reclame.