Ziggo opzeggen

van eck

Forum Gebruiker
Berichten
1
Hallo allemaal
Wij hebben glasvezel gekregen en moesten overstappen op een nieuwe provider. Ik ga Ziggo bellen om het op te zeggen.
Zeggen ze dat ik vandaag niet kan opzeggen, omdat ons telefoonnummer is overgenomen door de nieuwe provider, kunnen ze mijn abonnement niet opzeggen en moet ik nu 3 juni terugbellen. dit betekend nog langer lid en nog een maand extra betalen.
Ik vind dit echt niet kunnen.
 
Ik begrijp het niet. Wanneer je telefoonnummer wordt overgenomen door de nieuwe provider maak je toch gebruik van de overstapservice en hoef je zelf helemaal niks op te zeggen. Of wou je je telefoonnummer niet meenemen en geen overstapservice gebruiken?

Als je bij je nieuwe provider hebt aangegeven dat je je telefoonnummer wou meenemen, regelt de nieuwe provider dit allemaal en zegt ook voor je op bij de oude provider (ZIGGO)
 
Laatst bewerkt:
Ik heb onlangs zelf mogen ervaren dat de promotie van de aanleg van glasvezel behoorlijk dwingend is en je word er ongevraagd mee doodgegooid. De optie om alleen een aansluitpunt in je woning aan te leggen is er ook niet meer. Je moet een abonnement afsluiten, anders wordt jouw woning overgeslagen. Het kan later dan nog wel, maar dan zijn de kosten voor het aanbrengen van een aansluitpunt voor eigen rekening. Op zo'n dwingende manier heb ik ervoor bedankt.
 
Uit nieuwsgierigheid, van wie moest je overstappen? Klinkt alsof je het zelf eigenlijk niet wilde.

Klinkt als T-Mobile die de bewoners wijs gemaakt heeft dat ze "de kabel van ziggo overnemen en er vanaf nu extra geld betaald moet worden" dat soort verhalen worden de wereld in gebracht om mensen bang te maken.
 
Je moet een abonnement afsluiten, anders wordt jouw woning overgeslagen. Het kan later dan nog wel, maar dan zijn de kosten voor het aanbrengen van een aansluitpunt voor eigen rekening.
Dat klinkt inderdaad wel erg grof! :o
 
Ik heb onlangs zelf mogen ervaren dat de promotie van de aanleg van glasvezel behoorlijk dwingend is en je word er ongevraagd mee doodgegooid. De optie om alleen een aansluitpunt in je woning aan te leggen is er ook niet meer. Je moet een abonnement afsluiten, anders wordt jouw woning overgeslagen. Het kan later dan nog wel, maar dan zijn de kosten voor het aanbrengen van een aansluitpunt voor eigen rekening. Op zo'n dwingende manier heb ik ervoor bedankt.
Nee hoor.. Hier in Hengelo heb ik de glasvezel tot in de kelder liggen, afgemonteerd en al. En ik heb geen abo bij KPN dus. 8)
 
Klinkt als T-Mobile die de bewoners wijs gemaakt heeft dat ze "de kabel van ziggo overnemen en er vanaf nu extra geld betaald moet worden" dat soort verhalen worden de wereld in gebracht om mensen bang te maken.
Jij brengt dit verhaal nu ook (zonder bron) de wereld in
 
Terug
Bovenaan