Ziggo onderhoud: Sonos werkt niet meer...

Groenier

Forum Gebruiker
Berichten
2
Internet
  1. Ziggo
Digitale TV
  1. Ziggo
Gisteren is onderhoud Ziggo in de wijk geweest. Vervolgens werkt alles weer keurig behalve Sonos... Werkelijk alle opties van Sonos geprobeerd, Sonos herkent het WiFi netwerk van geen kanten meer. Zijn er mensen die dit herkennen en een oplossingen weten? Er hangt een Arris modem in de meterkast.
 
Je wifi account in je sonos al eens verwijdert. En daarna opnieuw ingesteld?

Geen conflict met andere apparatuur?

Ik zou alles uitzetten wat wifi en bekabelt gebruikt en dan als eerste je Sonos aansluiten. werkt het dan wel steeds stapsgewijs iets toevoegen
 
Probeer je op je eigen wifi netwerk in te loggen? Zo ja wat heeft dat met Ziggo's werkzaamheden in de wijk te maken?
 
Dank voor jullie reacties. Alles is gekomen nadat Ziggo onderhoud in de wijk heeft uitgevoerd. Werkelijk alles wat WiFi geconnecteerd is sluit weer prima aan behalve de Sonos One. Ik begrijp niet helemaal hoe ik de WiFi account in de Sonis verwijder.

Om de Sonos opnieuw geïnstalleerd te krijgen moet ik toch eerst mijn iPhone connecteren? Dat zijn dan de enige twee apparaten die op dat moment op de WiFi zitten...
 
Sonos moet wel binnen hetzelfde netwerk zitten. Verwijder eens je apps en installeer ze opnieuw. Volg ook de stappen van @Dynabite Mocht dat geheel niet lukken dan kun je met de helpdesk van Sonos bellen die je goed kunnen helpen.

momenteel is versie 12.05 de nieuwste versie voor de app ( macos)

Hier kun je de juiste app downloaden.

 
Terug
Bovenaan