Hallo,
Ik betrek de diensten van Ziggo, voorheen UPC en zelfs daarvoor al A2000.
Nu heb ik problemen met het opnemen van progs op de Horizon Mediabox en de helpdeskmedewerker vind dat
ik het beste kan overgaan naar de Nextbox.
Maar dat betekent wel dat ik mijn (gratis) abonnement op Film1 kwijt raak.
De medewerker verbond mij door naar de “retentiefdeling” maar die waren onvermurwbaar.
M.a.w. Door problemen met de Horizonbox moet ik straks €14,95 extra per maand betalen als ik
Film1 in mijn pakket wil hebben.
Belachelijk!
Ik betrek de diensten van Ziggo, voorheen UPC en zelfs daarvoor al A2000.
Nu heb ik problemen met het opnemen van progs op de Horizon Mediabox en de helpdeskmedewerker vind dat
ik het beste kan overgaan naar de Nextbox.
Maar dat betekent wel dat ik mijn (gratis) abonnement op Film1 kwijt raak.
De medewerker verbond mij door naar de “retentiefdeling” maar die waren onvermurwbaar.
M.a.w. Door problemen met de Horizonbox moet ik straks €14,95 extra per maand betalen als ik
Film1 in mijn pakket wil hebben.
Belachelijk!