Ziggo Next geen film1

Rory

Forum Gebruiker
Berichten
7
Internet
  1. Ziggo
Digitale TV
  1. Ziggo
Hallo,
Ik betrek de diensten van Ziggo, voorheen UPC en zelfs daarvoor al A2000.
Nu heb ik problemen met het opnemen van progs op de Horizon Mediabox en de helpdeskmedewerker vind dat
ik het beste kan overgaan naar de Nextbox.
Maar dat betekent wel dat ik mijn (gratis) abonnement op Film1 kwijt raak.
De medewerker verbond mij door naar de “retentiefdeling” maar die waren onvermurwbaar.
M.a.w. Door problemen met de Horizonbox moet ik straks €14,95 extra per maand betalen als ik
Film1 in mijn pakket wil hebben.
Belachelijk!
 
Dat is een keuze die jezelf dient te nemen. Of je wilt alles bij het oude houden of je wilt de nieuwste box met een daarbij passend abonnement. Je hebt toen je Film1 gratis kreeg ook getekend voor het feit als je iets wijzigt in je abonnement gratis Film1 vervalt.

Mogelijk ben je dit "vergeten" immers het pakket loopt al vanaf 2013/2014.
Belachelijk? Nee zeker niet. Het zijn de voorwaarden waar je wel voor getekend hebt.
 
Wat een onzin reactie.
Ten eerste heb ik niets getekend toen. Het werd mij aangeboden. De enige restrictie was dat mijn contract een jaar verlengd werd.
Ten tweede wijzig ik nu niets in mijn abonnement. Als je mijn bericht goed had gelezen kon je begrijpen dat ik gedwongen wordt
(Nu of straks omdat de huidige box niet meer geleverd wordt) over te gaan op de nieuwe Box.
Werk je voor Ziggo by the way?
 
En daar ben je mee akkoord gegaan, die aanbieding. Je kreeg ter promotie van een pakket Film1 cadeau.
Dat het nu vervalt... tja. Heb je toch heerlijk jarenlang niets voor hoeven betalen, scheelde je zo (sinds 2014) bijna €900,- :)
Als het pakket sinds 2013 werd aangeboden zelf nog meer... tja, ik vrees dat dit een lesje 'Leren omgaan met teleurstellingen' wordt.

En nee, ik werk niet voor Ziggo :6
 
Dan zou ik solliciteren als ik jullie was.
Maar dan ook alles accepteren wat “de baas” straks voorschrijft.
 
Je wordt overigens niet gedwongen... je hebt altijd een keuze. Je kan natuurlijk een pakket zonder opname nemen.
Anyway... zonde van de energie... kalmeer eerst maar eens. Succes met je keuzes :6
 
Gewoon vragen om een nieuwe Horizon box dan als je je Film1 abbonement gratis wil behouden. Denk in oplossingen en niet in problemen.
 
Het zou leuk zijn als Ziggo ook mee zou denken in oplossingen.
 
Je wordt overigens niet gedwongen... je hebt altijd een keuze. Je kan natuurlijk een pakket zonder opname nemen.
Anyway... zonde van de energie... kalmeer eerst maar eens. Succes met je keuzes :6

Ik ben het niet met je eens Creative, de TS vraagt niet om problemen bij opnames. Als Ziggo hem een andere box wil aanbieden om de problemen te verhelpen prima maar dat wil niet zeggen dat het abonnement hoeft te veranderen. Ziggo heeft gewoon te zorgen dat het probleem wordt opgelost of ze hem nu een nieuwe horizon box geven of een next. Ik zou als ik TS was geen genoegen nemen hiermee.
 
Ze moeten die box natuurlijk gewoon vervangen of repareren, hij is immers in bruikleen. Ik zou de webcare even via Twitter of Messenger benaderen. Ik heb laatst ook me Horizon vervangen gehad vanwege problemen en dit was binnen een paar uur geregeld.

Je hebt toen je Film1 gratis kreeg ook getekend voor het feit als je iets wijzigt in je abonnement gratis Film1 vervalt.

Hij wijzigt niets, en wil dit ook niet. Ziggo wijzigt iets, dan gaat dit dus niet op.
 
Terug
Bovenaan