• Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis en bezoek deze site voortaan reclame vrij!

Ziggo Mail Prullebak


Topicstarter
Topicstarter
J

JaBo47

Forum Gebruiker
Lid geworden
11 nov 2020
Berichten
5
Briolet:
In Ziggo Mail komen de definitief verwijderde mailtjes ook terug.
Dynabite:
Cache app geleegd, geen resultaat.
 

Briolet

Forum Gebruiker
Lid geworden
14 aug 2012
Berichten
3.481
Ziggo
Alles in 1
Gebied
fZiggo
Denk er aan dat elke cliënt met de server praat. Weet je zeker dat niet een andere cliënt op een ander apparaat dit probleem veroorzaakt?
 

J. de Boer

Forum Gebruiker
Lid geworden
18 okt 2005
Berichten
2.563
Ziggo
Alles in 1
Gebied
fUPC
Briolet:
In Ziggo Mail komen de definitief verwijderde mailtjes ook terug.
Dynabite:
Cache app geleegd, geen resultaat.
Wat hiervan ook de oorzaak is, zo te lezen komt dit vaker voor.
Maar let wel, in het geval van servertype IMAP zijn ze pas echt definitief verwijderd als je ze ook van de server verwijderd. Dat is juist het kenmerk van IMAP, dat er op gericht is dat het op verschillende computers kan worden gebruikt. Kan met servertype POP3 ook, maar dan dien je dat specifiek aan te vinken.