• Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!

ziggo mail blijft bestaan?


jariel

Forum Gebruiker
Lid geworden
16 apr 2017
Berichten
5
ik ben nu een dikke 2 maanden weg bij Ziggo
in juni gevraagd hoe lang mijn ziggo mail actief zou blijven
dan doen we altijd een maand voor service ok prima
waarom krijg ik dan nu nog steeds berichten gestuurd aan mijn ziggo email adres die ik niet wil en kan ook nog steeds versturen vanuit mijn ziggo email adres
als je de helpdesk belt komen ze met de meest vreemde antwoorden weten niet waarover ze praten
 

Mandy

Forum Gebruiker
Lid geworden
15 dec 2011
Berichten
59
Ze, de helpdesk, weet niet waar ze over praten? Wat voor antwoorden krijg je dan? Vraag gewoon om je account op te laten heffen. Of negeer het Ziggo e-mailadres én gebruik het dan gewoon simpelweg niet. Het wordt hoe dan ook een keer vanzelf definitief verwijderd.
 

Briolet

Forum Gebruiker
Lid geworden
14 aug 2012
Berichten
3.122
Ziggo
Alles in 1
Gebied
fZiggo
Simpelweg niet gebruiken is geen echte optie, want dan raak je mail kwijt. Je wilt dat mail naar jou toe zal bouncen, zodat de afzender weet dat dit niet meer gelezen gaat worden. Tot dat moment moet je ziggo mail gewoon blijven gebruiken. (Alleen niet meer voor het versturen)

Maar ik denk niet dat Ziggo die mail nog veel langer actief gaat houden dan twee maand. Als je de Ziggo mail via IMAP of POP3 ophaalt, krijg je vanzelf wel een melding dat er een verbindingsprobleem is. Ik zou er in elk geval geen tijd in stoppen om een "precieze" datum van de helpdesk te krijgen.
 

J. de Boer

Forum Gebruiker
Lid geworden
18 okt 2005
Berichten
2.400
Ziggo
Alles in 1
Gebied
fUPC
Ik zou in de veronderstelling hebben verkeerd dat meteen het adres in-actief zou worden. Wees blij dat ze een afkoelingsperiode in acht nemen. Wat is nou echt het probleem van dat dat dit blijkbaar wat langer is dan een maand? Je hebt zo alle tijd om je contacten van het verdwijnen van dat adres op de hoogte te stellen.
 

Cool1946

Forum Gebruiker
Lid geworden
31 aug 2006
Berichten
433
Ziggo
Alles in 1
Gebied
fUPC
Als ik een dikke twee maanden weg zou zijn bij Ziggo dan zou ik zeker de helpdesk daar niet meer bellen. Medewerkers zijn er voor klanten dus logisch dat je geen duidelijkheid krijgt.
Je overstap onvoldoende voorbereid ?
 

terrestrial

Forum Gebruiker
Lid geworden
12 jul 2006
Berichten
1.144
Ziggo
Televisie
Gebied
fUPC
Je kunt de instellingen voor dat mail adres toch gewoon weggooien?
 

MaxH

Product Tester
Lid geworden
16 jan 2013
Berichten
579
Ziggo
Alles in 1
Gebied
fUPC
Je afwezigheidsassistent aan zetten met daarin de vermelding dat dit adres niet meer in gebruik is, met eventueel je nieuwe adres. Dan bloed het vanzelf dood.
 

Webcare Ziggo

Webcare Ziggo
Lid geworden
24 jan 2017
Berichten
943
Hallo Jariel,
Bij het beëindigen van je abonnement verdwijnt normaal gesproken je e-mailadres bij Ziggo.
Dat is niet het geval, lees ik. Erg vreemd.
Stuur mij je postcode en huisnummer even via een privébericht, dan kijk ik het voor je na.
Groet, Arjen van Ziggo