Ziggo maakt er een potje van

thearno

Forum Gebruiker
Berichten
2
Ziggo maakt er een potje van.


Beste mensen wie heeft dit ook meegemaakt en hoe is het toen opgelost.

Op dit moment zijn we zwaar teleurgesteld in ziggo.

Op 5 mei telefonisch overleg en overgestapt naar het tv-pakket max met de media box next 4k. En internet 300mb met 3 smart wifiboosters.

Hiervoor gaan we de oude media box xl waar ook het internet modem ingebouwd zit inleveren en krijgen we een media box next, 3 smart wifiboosters en het nieuwe internet modem toegestuurd.

Ik heb aangegeven dat we gehandicapt zijn en onder geen voorwaarde de spullen zelf kunnen aansluiten. Dit was geen probleem we hebben installatiegarantie en als de spullen binnen zijn belt u ons en maken we een afspraak voor de monteur.

Op 7 mei komt het pakket van ziggo binnen maar alleen het modem!! De rest staat nog in verwerking op de website. Uiteraard verschillende keren gebeld maar komt eraan moest niet zo ongeduldig zijn. Op 11 mei ingang nieuw contract nog steeds niets binnen en staat bij ziggo nog steeds de melding bestelling bij ziggo ontvangen. Wederom gebeld maar nog steeds de boodschap komt er aan……

Op 14 mei en ja hoe het kan weet ik niet maar voelde echt als vrijdag de 13e ondanks dat het de 14e was besluit ziggo in de middag zonder iets door te geven dat ze het internet en bellen naar het nieuwe modem hebben overgezet en krijgen wij op de mediabox de melding dat we geen internet meer hebben.

Dus wederom gebeld en kreeg het antwoord dat ze dit automatisch doen, ja hallo wij wachten nog op de rest van de spullen en het modem zit gewoon nog in de doos en we wachten nog op de media box next en de 3 smart wifiboosters, zodat er een afspraak kan worden gemaakt met de monteur. We kunnen dit niet zelf en dat hebben we ook op voorhand aangegeven en ziggo laat ons zonder internet en telefoon zitten. Ook kon ziggo het niet terug zetten op het oude modem.

Het grootste probleem hierin is dat op de telefoonlijn ook de verbinding zit met de personenalarmering ingeval van een calamiteit kunnen wij hier nu geen gebruik van maken en ook worden elke nacht cardiologische gegevens verzameld en doorgestuurd naar het ziekenhuis dit werkt nu ook niet. De mevrouw bij ziggo heeft geprobeerd voor de vrijdag avond of zaterdag nog iets te regelen maar hier hebben we niets meer op gehoord. Wel is er een afspraak gemaakt voor aankomende vrijdag voor een monteur.

Op dit moment zitten we dus met een onveilige situatie en de onzekerheid of de media box next 4k en de smart wifiboosters überhaupt wel op tijd bij ons thuis zijn zodat de monteur alles in een keer kan monteren.

Heeft iemand dit ook al eens meegemaakt en hoe is het toen opgelost wij zijn op dit moment boos en radeloos en hebben momenteel geen vertrouwen in ziggo.

groetjes,

Thea & Arno
 
Kan iemand de modem aansluiten die zou het moeten doen denk ik zodat je telefoon en internet hebt via de modem en eventueel tv via de Mediabox XL ?
 
@Webcare Ziggo help deze mensen eens zo spoedig mogelijk a.u.b.
Dat is ook de vraag aan Thea & Arno, is er echt niemand in jullie omgeving die hier verstand van heeft en het wellicht eenvoudig kan fiksen?

Los daarvan, het zou een bedrijf als Ziggo sieren als ze rekening zouden houden met uitzonderingssituaties. Dat moet toch kunnen? Zonder dat we eisen dat ze altijd meteen alla minuut klaar staan.
 
Laatst bewerkt:
Zucht, eersteklas prutswerk, hokjes denken. Hoe moeilijk kan het zijn....

Als er een monteur moet komen, dan wachten met account op oude apparatuur uitschakelen tot monteur seintje geeft dat nieuwe is aangesloten. Als men zo'n basic proces niet eens op orde heeft moet de verantwoordelijk manager een schop krijgen.

@thearno, heb je misschien familie of vrienden die je kunt vragen om het tijdelijk te komen aansluiten? Het stelt niet veel voor, kwestie van inpluggen. Dan mag de monteur het later verder helemaal goed aanleggen.
 
als dat mogelijk zou zijn was het allang geregeld hebben dit ook op voorhand bij ziggo aangegeven
 
Dit is weer eens een goed voorbeeld hoe onprofessioneel Ziggo soms kan zijn.
Zeker in dit soort situaties hoort dit niet te mogen kunnen.
 
Als er een monteur moet komen, dan wachten met account op oude apparatuur uitschakelen tot monteur seintje geeft dat nieuwe is aangesloten. Als men zo'n basic proces niet eens op orde heeft moet de verantwoordelijk manager een schop krijgen.
Dit lijkt toch weer een probleempje dat te wijten is aan de India-route.
Ik denk niet dat dit aan een of andere manager ligt, maar aan een overhaast genomen beslissing om ergens op te bezuinigen.
Dat zie je wel vaker. Op papier ziet zoiets er fantastisch uit, maar de weerbarstige praktijk is anders. De bedoeling is de aandeelhouders te kietelen, maar de consequenties (inclusief de uiteindelijke kosten) komen weer bij de klant te liggen.
 
Terug
Bovenaan