Ziggo is volstrekt onbetrouwbaar met blijf-bij-ons-kortingen. Trap Er Niet IN!

Dyna en CreativeS...misschien een idee om even goed te lezen????....Ik heb in juni een afspraak gemaakt die Ziggo niet nagekomen is. Misschien werkt een voorbeeld beter voor u. U heeft een krantenabonnement voor een jaar en u krijgt de beloofde korting niet. Na een half jaar bellen krijgt u zonder overleg en excuses een bericht dat de korting vanaf nu wel wordt verwerkt en het abonnement verlengd wordt met een jaar. U accepteert dat??..dacht het niet!!!
 
Kun je nu dan niet als nog de boel opzeggen? Hier heeft niemand toch nog zin in?
Ik zou het wel weten. Tenzij je geen goed alternatief hebt.
 
Laatst bewerkt:
Dyna en CreativeS...misschien een idee om even goed te lezen????....Ik heb in juni een afspraak gemaakt die Ziggo niet nagekomen is. Misschien werkt een voorbeeld beter voor u. U heeft een krantenabonnement voor een jaar en u krijgt de beloofde korting niet. Na een half jaar bellen krijgt u zonder overleg en excuses een bericht dat de korting vanaf nu wel wordt verwerkt en het abonnement verlengd wordt met een jaar. U accepteert dat??..dacht het niet!!!

Ik hoef geen voorbeelden en ik begrijp het volledig. De korting die jij alsnog wilde hebben, wordt nu in werking gezet (op 13 november 2019 ipv juni 2019). Beperking van het systeem? Maar als je verder tevreden bent, maakt het toch niet uit dat de korting nu pas actief wordt? Je hebt toch je gewenste korting? Het zal die 6 maanden toch niet uitmaken? Als je echt wilde overstappen, had je ook nee tegen die korting gezegd ;) Misschien snap je mijn mening nu!
 
Als je in juni/juli (in zijn openingspost wordt gesproken over juli) je contract met een jaar verlengd met 6 maanden korting wil je natuurlijk niet dat dat jaar uiteindelijk pas 5 maanden later ingaat. Dat klopt gewoon niet. Ik vind wel dat OP er nogal dramatisch over doet maar het moet gewoon gecorrigeerd worden.
In het openingsbericht staat trouwens ook dat OP de korting tot nu toe (gedeeltelijk) al wel heeft ontvangen?
 
Je hebt helemaal gelijk... begrijp je het zelf nog wel?
Succes en sterkte met het hart. Soms het mee, soms zit het tegen :grin:
 
Ik hoef geen voorbeelden en ik begrijp het volledig. De korting die jij alsnog wilde hebben, wordt nu in werking gezet (op 13 november 2019 ipv juni 2019). Beperking van het systeem? Maar als je verder tevreden bent, maakt het toch niet uit dat de korting nu pas actief wordt? Je hebt toch je gewenste korting? Het zal die 6 maanden toch niet uitmaken? Als je echt wilde overstappen, had je ook nee tegen die korting gezegd ;)Misschien snap je mijn mening nu!
Helemaal correct wat je schrijft, blijft gewoon hetzelfde maar dan met een andere datum van ingang dus hij krijgt wat er is afgesproken dus is dit geen probleem denk ik zo.
 
Wat een vreemde reactie! Dus als u bijv een auto leased en eenzijdig wordt de leaseperiode met 6 maanden verlengd omdat het leasebedrijf een fout heeft gemaakt, vindt u het goed?...Zijn forum-leden hier allemaal onafhankelijk? Als mede-consument kunt u op z'n minst begrip hebben voor klanten die problemen hebben met ziggo. Ik ben echt niet de enige die dit soort gedoe ervaren. Ziggo heeft fouten gemaakt en ik heb uren aan de telefoon moeten praten, elke maand weer na juni 2019. Dat vindt u echt normaal??...onbegrijpelijk....
 
Terug
Bovenaan