Ziggo is volstrekt onbetrouwbaar met blijf-bij-ons-kortingen. Trap Er Niet IN!

ronald289

Forum Gebruiker
Berichten
35
In juli 2019 wilde ik overstappen naar een andere provider. Ziggo heeft mij een korting aangeboden voor 6 maanden, en daar ben ik ingetrapt. Elke maand tot nu toe heb ik moeten bellen om mijn korting te krijgen en tot nu toe heb ik de korting niet (volledig) gekregen. Uren aan de telefoon gehangen. Het is een administratieve puinhoop. Mijn advies aan klanten die blij denken te worden van een korting: Trap Er Niet In!!!
 
Je hoort het vaker, zelf nog nooit problemen gehad met afspaken met verlengen en kortingen
 
Je hoort het vaker, zelf nog nooit problemen gehad met afspaken met verlengen en kortingen
Ik heb er ook nooit problemen mee gehad maar ik kijk wel altijd op mijn ziggo of het er in vermeld staat.
 
Bedankt voor je bericht, zie dat ik nu ook weer mag bellen. Zou 3mnd voor 39,95 hebben. Zijn er slechts 2 ;-)
 
Blijf-bij-ons-kortingen zijn de meest onzinnige kortingen die een provider kan geven. In de meeste gevallen heeft de zgn opzegger helemaal niet de intentie om weg te gaan. Hij is slechts uit op een voordeeltje, hiermee de prijs opjagend voor mede gebruikers. Echte opzeggers gaan gewoon weg en stappen over op glasvezel, die blijven echt niet langer omdat Ziggo ze een koekje van eigen deeg presenteert.
 
Oplossen is altijd belangrijk! @piente dankjewel voor de mention.

Allen: De situatie zit hier iets complexer in elkaar dan dat de korting ontbreekt. Die stond er eerst wel op namelijk. Door een andere herstelactie was die wel verloren gegaan en dat is nu keurig hersteld. @ronald289 kun jij dat bevestigen?
 
De reactie van webcare (ontkennend van karakter) is stuitend en een ongevraagde mail voor nog een ongevraagde extra verlenging is nagenoeg beledigend. Ik heb meerdere keren met ziggo gebeld. Het is nooit goed gekomen. Waarom zou ik daar nu (vraag van webcare) wel op vertrouwen? Ik zie geen geen excuses of wat dan ook. Ik krijg wel een ongevraagde mail waarin wordt vastgestel dat ik een verlenging tot 12 November 2020 zou hebben gekozen. Nogmaals heb ik ziggo gevraagd het probleem echt op te lossen, met excuses. !!!....De reactie van webcare is werkelijk quatsch en lost helemaal niets op, integendeel!!!!
 
Terug
Bovenaan