Ziggo is volstrekt onbetrouwbaar met blijf-bij-ons-kortingen. Trap Er Niet IN!


Dynabite

Forum Gebruiker
Lid geworden
16 mrt 2013
Berichten
837
Ziggo
Alles in 1
Gebied
fUPC
Natuurlijk is Ziggo fout geweest. Maar met dit ongevraagde nieuwe contract krijg je totaal wel meer korting dan je eerst zou krijgen. Ja, je contract loopt nu nog een half jaar extra door. Maar so what? wil je nu weg dan bij Ziggo?

Je hebt 2 weken bedenktijd om onder dit nieuwe contract uit te komen mocht je er niet mee akkoord gaan.
 

rvk01

Forum Gebruiker
Lid geworden
27 okt 2015
Berichten
144
Helemaal correct wat je schrijft, blijft gewoon hetzelfde maar dan met een andere datum van ingang dus hij krijgt wat er is afgesproken dus is dit geen probleem denk ik zo.
Nu is het zo dat TS in juni 2020 niet naar Ziggo kan stappen voor weer een korting (met jaarverlenging). Daar moet ie dan mee wachten tot november 2020. Dat is wel degelijk een verschil.
 

rcs

Forum Gebruiker
Lid geworden
12 apr 2009
Berichten
2.192
Ziggo
Alles in 1
Gebied
fUPC
Nu is het zo dat TS in juni 2020 niet naar Ziggo kan stappen voor weer een korting (met jaarverlenging). Daar moet ie dan mee wachten tot november 2020. Dat is wel degelijk een verschil.
Als je je opstelt als een beleefd redelijk mens met een portie humor en met de wetenschap dat je zelf ook fouten maakt kom je toch een stuk verder hoor, zit al ca 30 jaar bij upc-ziggo en heb hier dan wel ervaring mee.
 

Mark

Forum Gebruiker
Lid geworden
19 jun 2017
Berichten
1
Ziggo
Alles in 1
Gebied
fUPC
Ziggo is volkomen onbetrouwbaar met de blijf-bij-ons-korting. Vorig jaar oktober heb ik mijn abo bij ziggo opgezegd ivm verhuizen. So far so good. Ziggo vroeg om de reden aangezien in onze nieuwe woning ook Ziggo voorhanden is. Ja dat klopt maar er wordt ook glasfiber aangelegd. Aha is de reactie van Ziggo, maar dan kunnen wij u een aanbod doen om te blijven. Wat voor aanbod.... een korting voor zolang als u het abo bij ziggo laat lopen. Okee dat is interessant. Doe maar. De eerste maanden november en december keurig korting. In januari bestel ik voor een tweede TV een CI+ kaart, echter blijkt dit niet nodig en stuur deze ongeopend binnen 14 dagen terug. Wordt bevestigd met een mail waarin het abo wordt opgezegd?????? En ja hoor vanaf 3 januari is de rekening op het volledige tarief gezet, weg korting. Bellen met 3 medewerkers van Ziggo (bijna een uur aan de telefoon) geeft als reactie " wij kunnen in ons systeem niet vinden dat deze korting is toegezegd dus we kunnen niets voor u doen. Maar de eerste facturen wijzen toch uit dat er een korting is toegepast. Ja dat vinden we wel vreemd. Nu blijkt dat in de rekening van januari ook maar even de korting van november en december is teruggepakt??? Ik zeg: zodra het glasvezel netwerk wordt opgeleverd en het jaarcontract voorbij is.. EXIT ZIGGO!!
Dus wees gewaarschuwd