• Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je nu gratis om zelf berichten te kunnen plaatsen!

Ziggo is volstrekt onbetrouwbaar met blijf-bij-ons-kortingen. Trap Er Niet IN!


CreativeS

Product Tester
Lid geworden
1 jun 2011
Berichten
27.826
Ziggo
Geen Producten
Eerst maar eens oplossen, dan pas excuses.

Al had ik met die excuses nu wel heel zuinig omgegaan... m.a.w. anders dan een obligaat excuus had ik er geen gemeende van gemaakt.
 

elvagabundo

Forum Gebruiker
Lid geworden
28 mei 2010
Berichten
318
Webcare zegt zoiets meestal niet zomaar... Ik zie geen ontkenning, wel dat de korting even actief is geweest maar er toen een herstelactie is geweest (ging misschien meer niet goed?) en daar de korting weer verdwenen was? Iets in die richting. Het lijkt me eerder een verklaring dan een ontkenning... En blijkbaar hebben de mensen van webcare wel de korting nu toegevoegd, of niet dus...maar dat is even de vraag.

Je reageert nogal emotioneel. Ik zou eerst de emotie even terzijde bewaren voor later. En de (vraag om) excuses ook. Eerst oplossen dan sorry voor de overlast lijkt me wel de juiste volgorde.

Daarmee wil ik niet zeggen dat je emotie onterecht is, ik heb ook ervaringen gehad waar ik boos van werd. Maar als je eenmaal bij de mensen van webcare bent belandt is in mijn ervaring dat je echt serieus geholpen wordt. En dan ben je niet bij de telefoon waar je 10x een ander onnozel antwoord krijgt... En zou ik dus ze een beetje vertrouwen schenken om nu alsnog snel wél een oplossing te krijgen. En kun je daarna vragen of ze eens goed willen kijken naar hoe het gelopen is... Succes
 

warrink

Forum Gebruiker
Lid geworden
26 nov 2010
Berichten
11.691
Ziggo
Alles in 1
Gebied
fUPC
Gezien de reactie van TS en WebcareZiggo speelt deze kwestie al langere tijd die mijns inziens niet op te lossen valt via een posting op dit Forum.
 

densoft

Forum Gebruiker
Lid geworden
3 jan 2012
Berichten
398
Ik heb ook een aantal keer moeten bellen voor de korting die belooft was. In februari gebeld voor de verlenging, maar de maanden daarna was de korting niet toegepast. Na 5x bellen eindelijk de 1e korting eraf (oktober). Voor de vervelende situatie nu 6 maanden fox sport erbij gekregen. Die is gelijk geactiveerd....;)
 
Topicstarter
Topicstarter
R

ronald289

Forum Gebruiker
Lid geworden
3 mrt 2017
Berichten
22
Dit is de reactie van Ziggo, nu! Een ongevraagde verlenging van het abonnement....
======
"De korting staat reeds actief onder je abonnement, dit heb ik zojuist geverifieerd. Dit zal zichtbaar worden op je factuur. Met een korting ga je automatisch een nieuw jaarcontract (tot 12 nov 20202, huhhhhhh) aan en dit is bij alle kortingen die gegeven worden op het abonnement het geval.
Het spijt me dat dit zo lang heeft moeten duren. Ik vertrouw erop dat het nu goed komt met je facturen nu de korting actief staat.”
 
Topicstarter
Topicstarter
R

ronald289

Forum Gebruiker
Lid geworden
3 mrt 2017
Berichten
22
Ik post alles omdat ik het idee hebt dat dit soort gerommel met facturen en kortingen usance is bij Ziggo. Dus bij deze mijn reactie op een van webcare-Jos. Ik vind de reactie van webcare stuitende en onverschillig.
"Ziggo is in de war. Ik wil geen verlenging van mijn abonnement met een jaar vanaf nu. Ik heb daar niet om gevraagd. U toont alleen maar aan dat Ziggo de administratie niet op orde heeft!!! Is het nu zo moeilijk om excuses aan te bieden en het probleem op te lossen (vanaf juni 2019 is het een rommeltje)?? ...pfffff!!!"
 

CreativeS

Product Tester
Lid geworden
1 jun 2011
Berichten
27.826
Ziggo
Geen Producten
Denk aan je hart... die is duurder dan de korting die je nu wil hebben ;)

Denk je nu echt dat het plaatsen van communicatie tussen jou en Ziggo het komen tot een oplossing zal bespoedigen?
Dus zonder korting was je sowieso weggegaan? Of was je bewust op die korting aan het jagen? Zoals zo vaak gebeurt?
Heb je een goed alternatief thuis?
 

Dynabite

Forum Gebruiker
Lid geworden
16 mrt 2013
Berichten
680
Ziggo
Alles in 1
Gebied
fUPC
Dat je een nieuw jaarcontract krijgt lijkt me ergens wel logisch, anders zou je na afloop van de korting alsnog kunnen overstappen. Ik denk dat anders iedereen gaat "dreigen" over te stappen om zo voor een korting in aanmerking te kunnen komen.