• Welkom op het onafhankelijke Ziggo forum. Een forum voor en door klanten van Ziggo.
    Registreer je gratis en stel zelf een vraag of neem deel aan de discussies!

Ziggo Go


GolfBal

Forum Gebruiker
Lid geworden
16 jun 2021
Berichten
2
Ziggo
Alles in 1
Gebied
fUPC
Een goede middag,
Als ik via mijn telefoon naar Ziggo go kijk gaat hij wille keurig over van Wifi naar de data bundel.
Er komt een melding dat je databundel moet aanzetten, en daar zit ik niet op te wachten.
Is dit bekend of bug in de app, zou graag willen weten waarom en hoe uit te zetten.
App versie 4.32.0 Prod (4.32.15.089) android versie 11.

Alvast dank.
 

freeewillie

Forum Gebruiker
Lid geworden
21 jan 2006
Berichten
2.983
Ziggo
Alles in 1
Gebied
fUPC
@GolfBal heb je onder wifi aanstaan, dat bij slechte WIFI hij naar mobiel internet moet gaan..

2021-06-16 13.12.47.jpg
 

Johnny54

Moderator
Lid geworden
18 jan 2003
Berichten
17.764
Ziggo
Alles in 1
Gebied
fUPC
In de Ziggo go app kan je ook het gebruik van de mobiele data uitzetten, maar dat staat volgens mij standaard al uit.
 
Topicstarter
Topicstarter
GolfBal

GolfBal

Forum Gebruiker
Lid geworden
16 jun 2021
Berichten
2
Ziggo
Alles in 1
Gebied
fUPC
Middag,
Nee het staat allemaal uit en zit op 2 meter van de router/modem vandaan en ik verplaats mij niet.
Het lijkt erop dat er een timer meeloop en dan de melding geeft dat je uit de databundel verdergaat en de app zet dan na goed keuring de databundel aan.