Schovie
Forum Gebruiker
- Berichten
- 8
Ik wordt gek van de Ziggo go applicatie. Ik zit in Spanje en wil Ziggo go kijken op mijn tablet of smartphone. Ik heb een Spaanse simkaart op Orange die met speedtest aan geeft dat ik een downloadsnelheid heb van 100 Mbps en een upload snelheid van 24. De Ziggo app start echter geen televisie kanaal omdat het internet volgens de app onstabiel is. ?? Probeer ik het met mijn Vodafone abonnement die met speedtest een download snelheid geeft van 12 Mbps en een upload van 3, dan werkt het wel. Rara hoe kan dit.
Ik heb nu speciaal omdat de Ziggo app constant dit soort rare dingen doet, een abonnement genomen op NLZiet. Dat werkt wel altijd goed, net als Netflix en is ook beide direct af te spelen vanaf een smart tv. Als de Ziggo app echt niet beter gaat werken ga ik toch serieuz overwegen om afscheid van Ziggo en Vodafone te nemen. Ook het streamen (in het buitenland bij Ziggo nodig om op een smart tv te kunnen kijken) werkt namelijk ook niet goed. Te vaak wordt er gebufferd. Waneer verbeter ze die app nou eens!!!!
Meer mensen die hier last van hebben?
Ik heb nu speciaal omdat de Ziggo app constant dit soort rare dingen doet, een abonnement genomen op NLZiet. Dat werkt wel altijd goed, net als Netflix en is ook beide direct af te spelen vanaf een smart tv. Als de Ziggo app echt niet beter gaat werken ga ik toch serieuz overwegen om afscheid van Ziggo en Vodafone te nemen. Ook het streamen (in het buitenland bij Ziggo nodig om op een smart tv te kunnen kijken) werkt namelijk ook niet goed. Te vaak wordt er gebufferd. Waneer verbeter ze die app nou eens!!!!
Meer mensen die hier last van hebben?