Ziggo go werkt niet

Hi @Shadowranger. Het spijt me dat je zoveel problemen ervaart met Ziggo GO en dat de stabiliteit te wensen overlaat. Er zijn geen werkzaamheden bekend en inloggen zou zonder problemen moeten lukken. Hopelijk lukt dit inmiddels weer.

De "Niet Beschikbaar. Sorry deze video kan niet worden afgespeeld" komt vaak naar voren als de (draadloze) internetverbinding het laat afweten. Uit jouw bericht maak ik echter op dat het daar niet aan mag/kan liggen. Is je computer/laptop bekabeld verbonden om maximale snelheid en stabiliteit te garanderen?

Met betrekking tot de kijklijst en bewaarde programma's is het voor mij nog gissen wat daar precies fout gaat. Ervaar je dit met alle programma's die daar te vinden zijn dat je na het selecteren terugkomt op de frontpagina? Of slechts met bepaalde programma's? En sinds wanneer ervaar je dit probleem? Ik weet wel dat we bezig zijn met het verbeteren van de informatie in de TV Gids en mogelijk hangt het daar mee samen.

Dag @piente & @fractal. iOS 14.5 betreft een bèta en we weten dat de Ziggo GO app daarop niet optimaal functioneert of crasht bij het opstarten. We hebben het op de radar en werken aan een fix. Op deze pagina nog wat extra informatie.
 
Hi @Shadowranger. Het spijt me dat je zoveel problemen ervaart met Ziggo GO en dat de stabiliteit te wensen overlaat. Er zijn geen werkzaamheden bekend en inloggen zou zonder problemen moeten lukken. Hopelijk lukt dit inmiddels weer.

De "Niet Beschikbaar. Sorry deze video kan niet worden afgespeeld" komt vaak naar voren als de (draadloze) internetverbinding het laat afweten. Uit jouw bericht maak ik echter op dat het daar niet aan mag/kan liggen. Is je computer/laptop bekabeld verbonden om maximale snelheid en stabiliteit te garanderen?

Met betrekking tot de kijklijst en bewaarde programma's is het voor mij nog gissen wat daar precies fout gaat. Ervaar je dit met alle programma's die daar te vinden zijn dat je na het selecteren terugkomt op de frontpagina? Of slechts met bepaalde programma's? En sinds wanneer ervaar je dit probleem? Ik weet wel dat we bezig zijn met het verbeteren van de informatie in de TV Gids en mogelijk hangt het daar mee samen.
Laptop was idd bedraad aangesloten toen het zich voordeed, echter maakt het niet uit of ik bedraad of draadloos werk. De snelheid is stabiel en maximaal als ik deze test. Internet heeft het continue gedaan, zoals ik aangaf heb ik eerst gekeken of ik verbinding kon maken met bijvoorbeeld "Google.nl". In het modem heb ik ook geen verstoring gevonden rond het tijdstip dat het optrad. Inloggen lukte ook niet met een smartphone of tablet via de app (Android & iOS). Misschien een hickup van de servers die een "loss of connection" hebben gehad. Ik heb begrepen dat die (ook) in India staan?

Vwb mijn kijklijst / bewaarde programma's: ik heb van diverse zenders een favoriet ingesteld (kunnen ook films zijn met ReplayTV) die ik snel zou kunnen kiezen i.p.v. de gids te doorlopen bij een nieuwe aflevering. Ik weet dat programma's max. 7 dagen beschikbaar zijn maar daar gaat t niet om. Zelfs als ik een programma kies van amper een dag oud kom ik niet in het overzicht van de serie of start de film, maar kom direct weer op de frontpagina zoals je ook komt als je ziggogo.tv intoetst in de browser. Dus moet ik alsnog via de programmagids opzoeken en dan start deze wel. Ik heb dit al tenminste vanaf de jaarwisseling of misschien nog wel langer geleden. Ik kijk niet alle dagen. Het wordt echter wel frequenter

Wat ik echter ook ervaar is als je meer info bij een programma klikt dat er vaak dubbele weergave is van dezelfde (waarvan 1 afspeelbaar) uitzending of programma's. Dit lijkt me niets te maken te hebben met een programmagids of verbeteringen daartoe. Maar waar ligt dat aan?
 
Laatst bewerkt:
Laptop was idd bedraad aangesloten toen het zich voordeed, echter maakt het niet uit of ik bedraad of draadloos werk. De snelheid is stabiel en maximaal als ik deze test. Internet heeft het continue gedaan, zoals ik aangaf heb ik eerst gekeken of ik verbinding kon maken met bijvoorbeeld "Google.nl". In het modem heb ik ook geen verstoring gevonden rond het tijdstip dat het optrad. Inloggen lukte ook niet met een smartphone of tablet via de app (Android & iOS). Misschien een hickup van de servers die een "loss of connection" hebben gehad. Ik heb begrepen dat die (ook) in India staan?

Vwb mijn kijklijst / bewaarde programma's: ik heb van diverse zenders een favoriet ingesteld (kunnen ook films zijn met ReplayTV) die ik snel zou kunnen kiezen i.p.v. de gids te doorlopen bij een nieuwe aflevering. Ik weet dat programma's max. 7 dagen beschikbaar zijn maar daar gaat t niet om. Zelfs als ik een programma kies van amper een dag oud kom ik niet in het overzicht van de serie of start de film, maar kom direct weer op de frontpagina zoals je ook komt als je ziggogo.tv intoetst in de browser. Dus moet ik alsnog via de programmagids opzoeken en dan start deze wel. Ik heb dit al tenminste vanaf de jaarwisseling of misschien nog wel langer geleden. Ik kijk niet alle dagen. Het wordt echter wel frequenter

Wat ik echter ook ervaar is als je meer info bij een programma klikt dat er vaak dubbele weergave is van dezelfde (waarvan 1 afspeelbaar) uitzending of programma's. Dit lijkt me niets te maken te hebben met een programmagids of verbeteringen daartoe. Maar waar ligt dat aan?
Ik gebruik hier ZiggoGo via Ipad en Apple TV's en ik heb die problemen die u noemt nog nooit meegemaakt
Zowel via Wifi achter in de tuin of bekabeld , dus het probleem is niet altijd iemand anders schuld
 
Ik geef niemand de schuld, ik vroeg alleen of er wat aan de hand was met ZiggoGo aangezien het probleem ineens optrad. Er was verbinding via internet op andere browsers/ programma's wat ik checkte, dus mag ik er vanuit gaan dat het dan iig niet aan mijn zijde heeft gezeten?

Het is fijn te lezen dat alles verder bij jou wel probleemloos werkt.
 
Ik snap die hele app discussie niet, je hebt helemaal geen app nodig, Chrome (embedded WCM) of FF (met Widevine Content Module plugin) werken direct uit de doos en ik kijk notabene in een Windows 10 Ssh/RDP sessie via Wifi.
Hoe zit het eigenlijk met Widevine..als je op je pc bepaalde streamingsapps wilt gaan installeren willen ze deze DRM er ook op hebben. Moet ik dat dan wel accepteren ? Anders kan ik geeneens kijken?
Kan ik Widevine wel enigszins vertrouwen ..wat doet het met je gegevens en kan je straks nog geen bestand meer via VLC laden?
Wat zet je met deze Widevine DRM eigenlijk op je pc?
 
Ga gewoon voor chrome portable, werkt uit de doos.
 
Zonder DRM (digital rights management) geen beeld.
Widevine DRM word al jaren door heel veel grote bedrijven gebruikt en er is nog nooit iets bekend geraakt over ongewenste bijwerking alla malware / privacy svhending.

Meer info:
 
Hoi Johnny..dankjewel voor je reactie.
Ik kreeg via de Brave browser een melding en ik zag in de instellingen dat ik Widivine daar ook in de instellingen uit of aan kan zetten.
Duidelijk dan ga ik er mee akkoord. Nogmaals bedankt.
 
Terug
Bovenaan