Ziggo go werkt niet

U internet is slecht, teveel schermen in gebruik, klapt er uit, excuses voor het ongemak. Kabel is meegeleverd door Ziggo.
internet snelheid en de upload meestal goed laptop
 
Gisteren heb ik ruim 1 uur met Ziggo aan de telefoon gezeten, omdat ik de Ziggo Sport Totaal en Fox Sports Eredivisie niet meer via Ziggo Go kan zien (op de tv overigens wel).
Volgens de medewerker komt dit omdat men al weken kampt met een storing op Ziggo Go.

Zijn er meer mensen die hier last van hebben. Of liever nog zijn er mensen die een oplossing hiervoor weten?
Wij hebben precies hetzelfde sinds gisteren! Daarvoor nooit geen problemen. Zeggen ze na een uur in de wacht te hebben gezeten dat je het wachtwoord moet veranderen en de app opnieuw moet installeren. Wat denk je, werkt natuurlijk niet.
 
wat ik ook wil kijken alles is te zien geen storing ervaren
Schermafbeelding 2020-10-11 om 16.23.51.png
 
via de web browser kun je wel de ziggo Go bekijken ik kreeg laastst een melding op mijn mobiel dat de ziggo Go app op mobiel gaat stoppen maar op de web browser het wel gewoon kan.
ga naar de startpgina van ziggo ( ziggo.nl dan rechts bovenin zie je ziggo GO staan de link daarvoor is :

https://www.ziggogo.tv/nl.html daar inloggen met je Mijnziggo account
 
Heb diverse synchronisatie problemen gehad (met name SBS6) de afgelopen week (beeld loopt voor of achter op geluid (alsof je naar een slechte B-film zit te kijken), of streams die ergens in het programma gewoon worden afgebroken (helaas kan deze video niet afgespeeld worden) of opnieuw beginnen (uiteraard kun je dan niet even snel vooruit skippen naar waar je gebleven bent). Als dat al wel kon (bepaalde zenders) weer op hetzelfde moment hetzelfde probleem. Of de melding dat je het maximum aantal schermen hebt bereikt. Hoezo, ik ben de enige die kijkt en niemand anders heeft mijn inloggegevens. Helaas heeft het wijzigen daarvan ook niets geholpen.

Vaak zijn er ook programma's die gewoon niet terug te kijken zijn (geen replay teken in het kader). Ik heb het grote vermoeden dat het niet zozeer aan de app ligt, maar aan brakke servers/ verbindingen ergens op de wereld. waar de content vandaan moet komen. De melding dat je internetverbinding traag zou zijn komt daar ook vandaan. Zelfs als je het meest uitgebreide en dus snelste internetabbo hebt krijg je deze melding. Hoezo zou het dan bij mij liggen?
 
Het systeem lijkt nog niet helemaal op orde, zo vertonen de previews van sommige kanalen de beelden van andere kanalen, kon ik dit weekend Fox Sports 2-6, Hindi en Turks pakketten bekijken (die laatste 2 nog steeds) zonder dat ik daar een abonnement voor heb en is ook Film1 te zien in de gids.
 
Terug
Bovenaan