Ziggo Go nogal klantonvriendelijk...

West.50

Forum Gebruiker
Berichten
1
Sinds de "update" van Ziggo Go wordt ik wel zo'n 4 tot 5 x per voetbalwedstrijd buiten gegooid omdat "de verbinding is verbroken". Flauwekul natuurlijk want de internetverbinding blijft gewoon bestaan.
Als ik Ziggo Go dan afsluit en opnieuw opstart krijg ik de mededeling dat het maximum aantal schermen is bereikt en ik er 1 moet sluiten.
Is ook onzin want er werd maar op 1 scherm gekeken.
Het duurt trouwens ook wel erg lang om Ziggo Go op te starten...
De update is dus niet echt een verbetering want daarvoor had ik eigenlijk nooit problemen.
Beste Ziggo - ik wil graag voorzien worden van een goed werkende Ziggo Go, ik betaal er maandelijks genoeg voor !
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik ken dit effect bij hotels waarbij de wifi verbinding na elke 30 min wordt verbroken. Maar niet in mijn eigen huis.
 
Sinds de "update" van Ziggo Go wordt ik wel zo'n 4 tot 5 x per voetbalwedstrijd buiten gegooid omdat "de verbinding is verbroken". Flauwekul natuurlijk want de internetverbinding blijft gewoon bestaan.
Als ik ZiggoGo dan afsluit en opnieuw opstart krijg ik de mededeling dat het maximum aantal schermen is bereikt en ik er 1 moet sluiten.
Is ook onzin want er werd maar op 1 scherm gekeken.
Het duurt trouwens ook wel erg lang om ZGo op te starten...
De update is dus niet echt een verbetering want daarvoor had ik eigenlijk nooit problemen.
Beste Ziggo - ik wil graag voorzien worden van een goed werkende ZiggoGo, ik betaal er maandelijks genoeg voor !
+1
 
Misschien de app er eens af gooien en opnieuw installeren.
Dan de vraag waar gebruik je deze app en welke downloadsnelheid heb je zijn er meerdere gebruikers op deze internetaansluiting bezig?
 
Ik denk dat de opmerking van @piente wel hout snijdt. Ziggo Go gebruikt nogal wat bandbreedte. Ook de moderne tablets gebruiken een grotere bandbreedte. Dit laatste kwam ik ook tegen met de aanschaf van een nieuw tablet. Nog nooit had ik op een Ipad2 tablet last van buffering. Het opstarten duurde een hele tijd, maar als het eenmaal liep, bleef het zonder buffering doorgaan. Met een nieuw Samsung tablet was het vaak raak bij een F1 race. Terwijl ik nogal dicht bij de router zat. Voor mij was de oplossing om de 5G wifi te gebruiken.

Ook andere problemen zoals toch je inlog delen met mensen die het weer verder delen kan een oorzaak zijn. Een keer je mijnZiggo wachtwoord wijzigen kan geen kwaad.
 
Ja jongens jullie snappen hopelijk wel dat dit een probleem is dat recent speelt, zie ook TS die zegt "sinds de update". Zelf weet ik niet wanneer het precies is begonnen maar het viel me op sinds een F1 race een paar weken terug.

Sindsdien gebeurt het vaker. Wachtwoord veranderd, bandbreedte in orde, app opnieuw geïnstalleerd. Het blijft gebeuren op zowel Android en Apple.
 
Inderdaad sinds de laatste update heb ik ook regelmatig de melding Max aantal schermen in gebruik. Was echt fijn 2 weken geleden. Heel de ochtend formule2 gekeken niks aan de hand, toen begon de formule 1 en kreeg ik ook spontaan 20x deze melding. Na 20x opnieuw opstarten van de app werkte het weer even. Lijkt erop dat het vaker voorkomt tijdens een druk bekeken programma zoals f1 of tour de France.
 
Terug
Bovenaan