West.50
Forum Gebruiker
- Berichten
- 1
Sinds de "update" van Ziggo Go wordt ik wel zo'n 4 tot 5 x per voetbalwedstrijd buiten gegooid omdat "de verbinding is verbroken". Flauwekul natuurlijk want de internetverbinding blijft gewoon bestaan.
Als ik Ziggo Go dan afsluit en opnieuw opstart krijg ik de mededeling dat het maximum aantal schermen is bereikt en ik er 1 moet sluiten.
Is ook onzin want er werd maar op 1 scherm gekeken.
Het duurt trouwens ook wel erg lang om Ziggo Go op te starten...
De update is dus niet echt een verbetering want daarvoor had ik eigenlijk nooit problemen.
Beste Ziggo - ik wil graag voorzien worden van een goed werkende Ziggo Go, ik betaal er maandelijks genoeg voor !
Als ik Ziggo Go dan afsluit en opnieuw opstart krijg ik de mededeling dat het maximum aantal schermen is bereikt en ik er 1 moet sluiten.
Is ook onzin want er werd maar op 1 scherm gekeken.
Het duurt trouwens ook wel erg lang om Ziggo Go op te starten...
De update is dus niet echt een verbetering want daarvoor had ik eigenlijk nooit problemen.
Beste Ziggo - ik wil graag voorzien worden van een goed werkende Ziggo Go, ik betaal er maandelijks genoeg voor !
Laatst bewerkt door een moderator: