Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Krijg bij het starten van Ziggo Go op mijn Windows Laptop steeds de melding dat "Videoweergave in de incognito modus niet wordt ondersteund". Met als gevolg dat er niets te zien is, terwijl de browser helemaal niet in deze modus staat. Wat te doen?
't Gaat niet (alleen maar) om de app, ik heb hetzelfde probleem gehad in de browswerversie. Dit heeft te maken met de wijze waarop browsers omgaan met bepaalde privacy- instellingen of ongewild ad-blockers actief hebben staan.
Bedankt voor jullie reacties. Het probleem is opgelost door in de browserinstellingen te gaan naar "Privacy en Beveiliging", vervolgens naar "Cookies en andere sitegegevens" en daar naar beneden te scrollen naar "sites die altijd cookies mogen gebruiken" en daar toe te voegen "https://www.ziggogo.tv". Precies overeenkomstig het advies van FMC en Thecla1.