Ziggo GO en Shield

Presikhaaf1

Forum Gebruiker
Berichten
6
Ik ben verhuisd en nou slaat het beeld af en toe vast. Krijg je een rondje te zien en is verbinding aan het zoeken. Dit heb ik met gewoon tv kijken en opgenomen programma's kijken. Hier krijg ik in beeld te zien dat er geen verbinding is met de video servers. Hier heb ik nooit last van gehad. Wat kan dit wezen? En hoe los ik dit op?
 
Sorry, verkeerd gelezen

Test eens bekabeld of herstart je modem. Doe eens een speedtest.
 
Laatst bewerkt:
In de speedtest heb ik geen vertrouwen. Via de laptop hoor ik 95 mb te krijgen maar met downloaden kom ik niet boven de 11 mb.
De modem heb ik ook opnieuw opgestart maar blijft het doen.
De Shield en tv deden het altijd goed op Wi-Fi....misschien een update geweest ofzo?
 
Het modem en de next in de woonkamer werken goed. Kan tv kijken heb internet op me laptop....het enige wat veranderd is heb Wi-Fi via de connectbox en de Devolo Magic stopcontact adapters.
 
Probeer ze in dezelfde stroomgroep te plaatsen en zo dicht mogelijk bij je router. En als het even kan in het zicht vanuit de router.
 
Via de laptop hoor ik 95 mb te krijgen maar met downloaden kom ik niet boven de 11 mb.
Je hebt het hier over millibit. Dat is wel erg traag....
Een speedtest geeft de snelheid meestal weer in Mb/sec. oftewel Megabit per seconde.
Als je iets download geeft het OS de snelheid meestal weer in MB/sec. Dat zijn MegaBytes per seconde.
Een Byte bestaat uit acht bits. Jouw 95 Mbit/s gedeeld door acht is zo'n 11,8 MegaBytes per seconde.

ps. De hoofdletters B in de voluit geschreven notatie horen daar eigenlijk niet maar zijn ter verduidelijking.

Deze werken. Geïnstalleerd door Ziggo monteur.
Werken ze echt goed? Doe toch maar eens een speedtest bij de tv/Shield.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Opgelost. Ik de cache op de Shield leeggemaakt en hij doet het weer normaal. Iedereen bedankt voor de reacties
 
Terug
Bovenaan