Ziggo Go app werkt niet.


NC2848

Forum Gebruiker
Lid geworden
7 aug 2018
Berichten
3
Ziggo
Alles in 1
Gebied
fZiggo
Ik heb geen 4.4.2 maar Android 4.2.2.
Opnieuw installeren van de app gaat niet .
Krijg geen installeren button.
 

Johnny54

Moderator
Lid geworden
18 jan 2003
Berichten
17.532
Ziggo
Alles in 1
Gebied
fUPC
MINIMALE VEREISTEN & VOORWAARDEN
- een tablet of smartphone met minimaal Android 4.3 of hoger
- de Ziggo GO app ondersteunt geen rooted Android apparaten
- de app vereist dat je de juiste tijd heeft ingesteld op uw apparaat omdat anders het streamen van video niet werkt.
- Om te streamen met Chromecast moet je minimaal Android 4.3 of hoger op je smartphones of tablet hebben staan.

Bron: https://play.google.com/store/apps/details?id=com.lgi.ziggotv
 

itpp2011

Forum Gebruiker
Lid geworden
17 mrt 2011
Berichten
219
Ziggo
Internet
Gebied
fZiggo
Ook met 4.4.2 ineens gestopt tijdens afspelen, sinds gisteren dan want ik heb al een poosje niet gebruikt, westworld serie 2, de eerste aflevering liep +-14 minuten waarna het ineens stopte, opnieuw play, speelt 5 seconden en weer stop.
Ik had 2.3.15 (waarmee ik geheel westworld serie 1 heb gekeken zonder 1 probleem), alles eraf gehaald en 2.3.37 er op gezet maar die start niet eens, meteen een error 4004 bij alle afleveringen. Terug naar 2.3.15 (die overigens 50x sneller is dan 2.3.37) en weer dezelfde ellende.
 

Shadowranger

Forum Gebruiker
Lid geworden
17 feb 2008
Berichten
532
Ziggo
Alles in 1
Gebied
fUPC
Go app werkt nu helemaal niet meer op W10. Welk programma ik ook aanklik, elke keer de melding : Video is iet beschikbaar". Geldt ook voor webversie.

WTF??????
 

J. de Boer

Forum Gebruiker
Lid geworden
18 okt 2005
Berichten
2.552
Ziggo
Alles in 1
Gebied
fUPC
Go app werkt nu helemaal niet meer op W10. Welk programma ik ook aanklik, elke keer de melding : Video is iet beschikbaar". Geldt ook voor webversie.

WTF??????
Mooi dat ik het weet, ik gebruikte de app al geruime tijd niet meer. Heb pas een nieuwe computer en daar heb ik het installeren van Ziggo Go naar aanleiding van dit voortslepende gedoe voorlopig maar achterwege gelaten. Ik begrijp na al deze berichten dat ik dat voorlopig ook niet hoef te doen. Geen nood, de website doet het bij ons ook prima. Althans met de vaste verbinding thuis. Geen idee hoe het op de mobiel gaat, want die gebruiken we niet.