• Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!

Ziggo Go app werkt niet.


Webcare Ziggo

Webcare Ziggo
Lid geworden
24 jan 2017
Berichten
950
Edit: Lees net dat iemand met een S8 ook hetzelfde probleem heeft (draait waarschijnlijk op 7 (Noga) of 8 (Oreo)). Is dus niet specifiek voor oudere toestellen of (i)OS gebonden.
onze eerste vermoeden is dat het met de OS te maken heeft, tevens is het storingsbeeld in geval van de melding over de S8 anders, hierin zou het soms wel werken. Wij zien echter meldingen dat het onder 4.4.X. in veel gevallen helemaal niet meer werkt. Het is in beiden gevallen nog te vroeg om conclusies te gaan trekken.

Groet,

Jelle van Ziggo
 

Bernd

Forum Gebruiker
Lid geworden
13 apr 2009
Berichten
143
Ziggo
Alles in 1
Gebied
fZiggo
We zijn bekend met deze problemen maar hebben dit nog wel in onderzoek. Hierbij kunnen we nog voorbeelden gebruiken. Wil je hier aan mee werken, stuur ons dan een privébericht met de volgende info:
....
Jelle van Ziggo
Privébericht verstuurd.

Voor degenen die niet weten hoe dat moet:
- Klik op de oranje Z boven de tekst "Webcare Ziggo"
- Klik op "Start Privé Conversatie"
 

Bernd

Forum Gebruiker
Lid geworden
13 apr 2009
Berichten
143
Ziggo
Alles in 1
Gebied
fZiggo
Ook ik kan melden dat de Ziggo Go app het weer doet op mijn Samsung Tablet SM-T520 met Android 4.4.2
 

Fiber

Forum Gebruiker
Lid geworden
22 aug 2002
Berichten
26
Ziggo
Alles in 1
Gebied
fUPC
Hier doet hij het ook weer met android 4.4.2 op een Huawei tablet T1 7.0
 

NC2848

Forum Gebruiker
Lid geworden
7 aug 2018
Berichten
3
Ziggo
Alles in 1
Gebied
fZiggo
Na Ziggo Go update krijg ik de melding dat mijn Samsung Galaxy Tab2 (10.1) GT-P5110 niet meer compatibel is met de nieuwe versie.
Wat is hieraan te doen om dit probleem op te lossen?
Draait op Android 4.2.2.
 

Bernd

Forum Gebruiker
Lid geworden
13 apr 2009
Berichten
143
Ziggo
Alles in 1
Gebied
fZiggo
Na Ziggo Go update krijg ik de melding dat mijn Samsung Galaxy Tab2 (10.1) GT-P5110 niet meer compatibel is met de nieuwe versie.
Wat is hieraan te doen om dit probleem op te lossen?
Draait op Android 4.2.2.
Verwijder de app van je Tab2, sluit alle apps, schakel de Tab2 UIT (NIET herstarten). Daarna weer inschakelen, de Ziggo App nieuw installeren.
 

NC2848

Forum Gebruiker
Lid geworden
7 aug 2018
Berichten
3
Ziggo
Alles in 1
Gebied
fZiggo
Wat bedoel je precies met SLUIT ALLE APPS.
Heb de Ziggo Go app al eerder verwijderd maar krijg hem niet opnieuw geïnstalleerd door het compatibiliteit probleem.
 

Webcare Ziggo

Webcare Ziggo
Lid geworden
24 jan 2017
Berichten
950
Na Ziggo Go update krijg ik de melding dat mijn Samsung Galaxy Tab2 (10.1) GT-P5110 niet meer compatibel is met de nieuwe versie.
Wat is hieraan te doen om dit probleem op te lossen?
Draait op Android 4.2.2.
Er is gisteravond een fix uitgerold, waardoor de problemen op 4.4.2 opgelost moeten zijn.
Wat Bernd bedoelt is dat je geen App op de achtergrond meer hebt draaien, terwijl je de Ziggo Go App verwijderd en opnieuw installeert.

Gaat het dan lukken?

Groet,
Leroy van Ziggo