Maar je hebt ook de "Profielen" optie linksboven, dat geeft aan dat je op de nieuwe backoffice zit. Waarschijnlijk biedt die gewoon meer opties.

Zou niet weten, maar ook bij de gelekte versies x maand terug ook al de dolby optie en word ook al zo doorgegeven.

denk dus dat het weinig temaken heeft met de nieuwe backoffice of services die ze nu gebruiken.
 
Op mijn Philips Android televisie zit er een behoorlijke vertraging in het geluid als ik kijk via de Ziggo app. Hebben anderen dit ook? Of kan dit aan de Philips televisie liggen misschien? Is er een manier om dit op te lossen? Het kijkt behoorlijk irritant nu helaas.
 
Dan gaat het richting probleempje MIBox S, blijf voorlopig even op de oude versie zitten. Daar heb ik wel DD zonder iets in te stellen.
Bedankt Devil-Strike.
Ik heb hier op een Mi Box S ook de DD keuze, met de oficiëlle Ziggo app welteverstaan. Ook in het bezit van een Next.

@LoekV Geen vertraging in het geluid, hier gaat dit via een receiver.

@sarment = geen Android TV box, dus als er iets op draait dan is het de versie voor Android mobiel, niet voor TV.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb sinds kort ook de Shield tv Pro, echt een mooi apparaat! ik heb Ziggo compleet met 2 next boxen, die in de slaapkamer ga ik afscheid van nemen maar eigenlijk kan je toch al die boxen er uit doen en alleen nog maar internet, die Ziggo go app voor Android tv, en klaar? en dat voor minder geld! maar dit kan natuurlijk weer niet omdat internet gekoppeld is aan tv, en tv is weer gekoppeld aan sneller of trager internet.
 
Die snap ik ff niet hoor...
Als je alleen internet zou nemen zonder TV abonnement (wat dus nu niet kan), dan zou je dus niks betalen voor TV.
Verwacht je dan werkelijk dat je TV er gratis bij krijgt via een app? Nee dus.
En 'geen box is geen verdien model'... nee hoor, je kunt Internet + TV nemen zonder box. Kun je nog steeds via de Ziggo Go app kijken.
 
Terug
Bovenaan