Ik vermoed dat ze toch bang zijn dat anders account sharing te interessant wordt.
Dat kan in principe ook met de normale Ziggo Go app, maar via Android TV op een echte TV wordt het wel heel makkelijk.

En daarom zou ik dus graag zien dat de beperking gebaseerd zou zijn op gelijktijdig ingelogde gebruikers, en niet op een fysieke locatie, zoals bij NLziet, Netflix, etc.

Content zou binnen de EU ook gewoon beschikbaar moeten zijn, denk aan de vakantie schotelsetjes van Canal Digitaal, immers, als je in Frankrijk op de camping kijkt, kijk je dus niet thuis.

Er zijn ook zat mensen die met een camper rondrijden waar ook gewoon een (smart) TV inzit.

Kortom, wordt vervolgd,

Groeten,

Leo Kroonenburg
 
Dit forum is niet VAN Ziggo, dus in theorie hebben ze hier geen macht. De realiteit is wel dat Ziggo via dit forum ook adverteert, dus... Maar ik vermoed dat het allemaal wel mee zal vallen.
Er worden ook via dit forum testen gehouden die door Ziggo medewerkers gemanaged worden. Dit is dan dezelfde test die ook via het Ziggo Forum loopt, dit forum is feitelijk een extra communicatie kanaal. Dus er zijn hier Ziggo medewerkers actief, ze lezen mee en als iemand zich niet aan een NDA houdt kunnen ze daar iemand op aanspreken (ik ben ook wel eens ergens op aangesproken).
Ik heb bij het meedoen aan een test altijd moeten verklaren (volgens mij door het zetten van een vinkje of klikken op een button "Akkoord") dat ik me aan een NDA zou houden.
 
En daarom zou ik dus graag zien dat de beperking gebaseerd zou zijn op gelijktijdig ingelogde gebruikers, en niet op een fysieke locatie, zoals bij NLziet, Netflix, etc.

Maar ja je hebt hier met Ziggo van doen waarbij jij je voor hen ook als tester inzet..deze Ziggo zit nog altijd in een positie waarbij er wel meer klanten dingen anders willen zien maar er verandert dan toch niets.
Wat zijn de alternatieven dan ?zulke zaken..daar reageert Ziggo op of beter gezegd die verandert niets
 
Laatst bewerkt:
Ja hoor, hier hetzelfde.
De Android TV Beta versie werkt alleen nog maar als de betreffende Android Box of TV met Android aan het eigen Ziggo netwerk hangt.
Kijken via een andere provider is voor de Android TV app dichtgezet, de Android versie voor telefoon blijft wel gewoon werken.


NLziet wordt echt steeds aantrekkelijker......

En dan maakt het dus niet uit of je versie 4.18 of 4.19 gebruikt?
 
En dan maakt het dus niet uit of je versie 4.18 of 4.19 gebruikt?
Volgens mij hebben ze het aan de back-end kant geregeld, dus inderdaad: Het maakt niet uit.
Inmiddels de app ook maar van de TV afgegooid. Over 11 dagen loopt mijn Ziggo abonnement toch af.
 
Het blijkt dat Ziggo alles in het werk stelt om "aangepaste" versies niet te laten werken. Ook geeft Ziggo aan om deze "aangepaste" versies niet te gebruiken. Deze "aangepaste" versies zijn een 1 op 1 kopie van hun eigen versie. Hoezo, niet gebruiken? Ziggo heeft helemaal geen belangstelling om een app voor android tv te ontwikkelen en uit te brengen. Ik daag bij deze Ziggo uit om het tegendeel te bewijzen, maar denk het antwoord wel te weten. Of niet, Ziggo?
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan