Je moet verbinden zijn met het Ziggo modem.dan werkt het prima. Met een router ertussen werkt het niet.beetje flauw
En wat als je buitenshuis bent, of op vakantie in het buitenland? Dan is de Ziggo modem niet in de buurt.

Jouw bewering klopt niet, omdat een beperkt aantal zenders wel beschikbaar zijn. En op mijn mobiel heb ik geen problemen. En het zijn totaal andere zenders op Ziggo Go en Horizon TV. Vandaar mijn sterke vermoeden dat Ziggo mij zit te naaien, of dat onze grote vriend Serkan hier de hand in heeft! Dit zou het zoveelste bewijs zijn dat ze zich oppermachtig voelen, en dat hun klanten ordinaire melkkoeien zijn.
 
Laatst bewerkt:
Sinds vandaag ondervind ik dezelfde melding als hierboven :(

ook met vpn getest, werkt niet
Iphone app werkt zonder problemen
 
Ik voel mij gesteund dat ik niet de enige ben. De handelswijze van Ziggo wordt steeds bedenkelijker en zorgelijk.
 
Ja hoor, hier hetzelfde.
De Android TV Beta versie werkt alleen nog maar als de betreffende Android Box of TV met Android aan het eigen Ziggo netwerk hangt.
Kijken via een andere provider is voor de Android TV app dichtgezet, de Android versie voor telefoon blijft wel gewoon werken.

NLziet wordt echt steeds aantrekkelijker......
 
Ziggo go app op me iphone werkt wel, ook op de wifi van b.v. Tele2
Zodra ik cast naar me tv (chromecast is ingebouwd) blijft de stream oneindig laden.

heb de android tv beta al verwijderd en tv hersteld naar fabrieksinstellingen echter ook dan geen werkende cast

Hebben meer mensen hier last van? Me iphone zit op dezelfde wifi als me tv & ook in vliegtuigmodus op me telefoon start die gewoon de stream.

how to fix?
 

Bijlagen

  • 654E6A0A-199B-4742-9DCB-B447AF06CFA1.jpeg
    654E6A0A-199B-4742-9DCB-B447AF06CFA1.jpeg
    204,2 KB · Weergaven: 207
Mijn opzegging van Ziggo is net geregeld. Daag, Ziggo met jullie arrogante houding.

Maak nu gebruik van een proefperiode bij Canal Digitaal. Kan het iedereen aanraden. Doe Ziggo de deur uit! Wij als consument hebben de macht, niet zij.
 
Mijn opzegging van Ziggo is net geregeld. Daag, Ziggo met jullie arrogante houding.

Maak nu gebruik van een proefperiode bij Canal Digitaal. Kan het iedereen aanraden. Doe Ziggo de deur uit! Wij als consument hebben de macht, niet zij.
Dus omdat je aangepaste software gebruikt wat niet van ziggo komt en nu niet meer werkt zeg je de boel op. Hahahahahah sorry :P
 
Maar ik blijf Ziggo wel volgen. De aangepaste software heeft Ziggo deels aan zichzelf te wijten. Het is nu al twee jaar geleden dat ze zijn begonnen met de ontwikkeling en testen van hun app voor android tv. In vaktermen gezegd: duurt wel een beetje lang!
 
Ik heb wel enig vermoeden wie de mol is. Mag bij zichzelf te rade gaan wat de gevolgen van zijn handelen zijn. De persoon in kwestie weet wat ik daarmee bedoel.
 
Terug
Bovenaan