Dan heb je toch echt pech want de android tv app werkt sinds vandaag (20-8-2019) bij helemaal niemand meer. Kennelijk heeft Ziggo actie ondernomen waardoor de horizon tv App niet meer werkt. Het is nu afwachten totdat Ziggo de officiële android tv App voor Nederland uitbrengt.

Ah jammer, toch bedankt voor de reactie:6
Hopelijk vindt iemand hier een oplossing voor of gaat ziggo inderdaad de app asap uitbrengen.
 
Ik heb de Horizon TV App al sinds 23 maart 2019 op mijn nvidia shield draaien. Maar sinds vandaag is het afgelopen en uit. Ik gebruik weer de gewone Ziggo Go App die ik met een airmouse kan bedienen.
 
Trieste aktie weer van ziggo, beloven al jaar en dag android tv app, nu zijn ze al weet ik veel hoeveel jaar bezig en nogsteeds geen officele app.
 
Die gaat er ook niet komen,
Verhuurt ziggo minder decoders.
En dat past niet in het verdienmodel.
 
Dit soort zaken pikt Ziggo wel snel op......
Maar even een uitlog functie maken in de ZiggoGo app is te moeilijk.
 
Ja, maar als een andere gebruiker niet uitlogt (komt regelmatig voor na een scheiding) dan kan je de app blijven gebruiken.
Als "beheerder" overal in één klap uitloggen kan niet.
Wachtwoord wijzigen etc etc helpt ook niet.
Krijgt Ziggo niet voor elkaar blijkbaar.
Maar dit achterdeurtje blokkeren is geen enkel probleem voor ze en doen ze wél direct.
 
Volgens mij kan je tegenwoordig in "Mijn Ziggo" onder "Veelgezocht" --> "Mijn Account" ---> alle actieve sessies stoppen
 

Bijlagen

  • Account_-_Ziggo.jpg
    Account_-_Ziggo.jpg
    116,3 KB · Weergaven: 222
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan