Ziggo blokkeert mijn internet

Ik heb mijn pc geformateerd en heb er een nieuwe installatie van Windows 10 opgezet. Maandag wordt ik door Ziggo helpdesk gebeld dus wacht ik wel tot die tijd. Hoop dat ik dan wel gedeblokkeerd wordt. Voor nu iedereen bedankt voor zijn kennis en geduld om mij weer een beetje op gang te helpen. Ik waardeer dit zeer. THX Willem
 
Was het niet handiger om [email protected] te mailen met de vraag de blokkade op te heffen? Helpdesk kan het n.l. ook alleen maar doorgeven aan abuse@ (en die abuse@ zijn niet telefonisch bereikbaar).

Van de apparaten die op wifi zaten lijken mij de solar-module (HF-LPB100), smart-tv (LG) en de Sonossen ook niet het probleem te zijn.

De Huawei tablet en Chromecast weet ik niet hoe veilig die zijn.

Dat is zo het knullige, dat ze je niet vertellen welk apparaat en wat voor mailtjes het zijn.

Kun je in de connectbox poort 25 blokkeren? Dat had Ziggo ook kunnen doen aan hun kant ipv heel de internet verbinding eruit te knikkeren. En gewoon alleen authenticated verkeer met username en wachtwoord toelaten naar de smtp.ziggo.nl. Nu kan elk virus-programma zonder wachtwoord mailtjes versturen.

Ps. Zolang je solar-module geen verbinding heeft heb je geen statistieken over opbrengst (omdat je wifi wachtwoord gewijzigd is).
 
Ja ik ben er ook erg blij mee. Leer een hoop in zeer korte tijd. Zit nog wel met de vraag wat ik nu verders moet ondernemen
Maandag of wanneer de blok weg is en alles werkt, voorlopig niks meer doen, schakel iemand in om alle andere apparaten na te lopen.
 
Terug
Bovenaan