Ziggo blokkeert mijn internet

Ik heb het paswoord veranderd, maar de naam hetzelfde gehouden. Als ik nu naar de verbonden apparaten kijk staan ze er allemaal nog in.
 
Niet in bridge mode gezet. Wat nu verders. Router resetten?
 
Nee flapdrol, je ziet toch dat hij/zij er niks vanaf weet, dan wil je echt niet dat ze in bridge mode gaan werken, even de locale firewall uit op windows 10 of zo en men is dubbel de l*l.
Vanwaar flapdrol? Lijkt me toch een goed begin om om mee te starten toch? En, je mag me gewoon Franz noemen @itpp2011 ;)
 
Laatst bewerkt:
Bij een vriend van mij was het ooit een raspberry pi die zijn log van een cronjob om de 5 minuten probeerde te versturen. En dat is op 24 uur ook teveel voor Ziggo.


Ik ben benieuwd of de helpdesk dat wel kan zien. Volgens mij moet je daarvoor bij de afdeling abuse zijn. De helpdesk moet ook aan die afdeling doorgeven dat jouw lijn weer vrijgegeven moet worden nadat het probleem is opgelost.


Je moet wel eerst gewoon verbinding hebben met je interne Ziggo WiFi. Dan kun je naar http://192.168.178.1.

Ik heb een kat die toendertijd 's nachts voortdurend door een "motion dectection" camera liep. Leverde ook een internet loze week op na 50 mailtjes in 4 uur. Terwijl al die mail (from & to) naar mij werd gestuurd. Ziggo mailserver services gebruik ik dus niet meer.
Na een hoop gezeik met ziggo weer internet toegang gekregen.
 
Als ik nu naar de verbonden apparaten kijk staan ze er allemaal nog in.
Herstart al die verbonden apparaten eens. Als het goed is en je ww is echt gewijzigd dan zouden die geen connectie meer mogen maken.

Edit. Ja, router herstarten werkt dan natuurlijk ook :)
 
Router gereset en nu alleen de bekabelde pc verbonden. Wat moet ik nu verder ondernemen?
 
Ja ik ben er ook erg blij mee. Leer een hoop in zeer korte tijd. Zit nog wel met de vraag wat ik nu verders moet ondernemen
 
Heb je die computer terug naar de fabrieksinstellingen gezet? of alleen windows opnieuw geïnstalleerd met behoud van programma's?

Mocht die computer terug naar de fabrieksinstellingen gezet zijn, dan zou ik nogmaals Ziggo bellen en vertellen dat er alleen nog 1 bekabelde computer is aangesloten die terug is gezet naar de fabrieksinstellingen.

Het is wel weekend, dus er is een kans dat ze je gewoon laten wachten tot na het weekend of dat er een week voorbij is voor ze er iets aan doen.
 
Terug
Bovenaan