Ze begrijpen niet eens hun eigen facturen!

Even een tip. Als je via de chat contact opneemt kun je een log hiervan laten e-mailen. Altijd handig als je bijv. een link krijgt doorgegeven of zoals bij jou om de toegezegde afspraken na te kunnen kijken.

Zelf heb ik ooit van een energiemaatschappij juist gevraagd om bewijs dat ik klant zou zijn geworden bij hen. NA veel gedoe o.a afsluiten van het gas en licht in de winter waar zij mee dreigde uit te voeren wegens wanbetaling. zijn ze uiteindelijk voor de rechter gesleept.

Met als eindresultaat er was geen bewijs dat ik op welke vorm dan ook aangegeven zou hebben klant te worden. Het resulteerde in 9 maanden gratis stroom en terugbetaling van alle kosten als boetes voor overstappen en kosten voor rechtshulp
 
Ook gewoon even doorgeven bij aanvang gesprek dat het gesprek wordt opgenomen zodat ze zeker beter opletten wat ze je vertellen.
 
@piente

Oke, goede tip dat wist ik niet.

Heb wel eens meer een chat gedaan met een bedrijf daar vul je je email adres in en je naam.
Na de chat kreeg ik via de email de chat binnen, mooi systeem dit.

Met die energiemaatschappij is het voor jouw dan goed uitgevallen.
Wat ik ook regelmatig leest dat er mensen zijn die nog nooit iets aan de hand hebben gehad met Ziggo
Nou dan is dat fijn, buiten die storing om ging het ook vele jaren goed bij mij alleen in de tijd van UPC waren er hier in de wijk veel problemen dat heeft heel lang geduurd.

Maar ineens kan het zo omslaan dat zie je dus met mijn verhaal en hier op dit forum zie je wel meer van dit soort verhalen dat ze hun afspraken niet nakomen.
Moet je eens kijken op de site klacht.nl nu 349 klachten over ziggo en niet een wordt er opgelost.

Ik kreeg vanmorgen ook een email met de strekking dat mijn klacht niet word behandeld.
Maar oke, hij staat op het internet dat is het belangrijkste ook voor huidige klanten van ziggo in het achterhoofd houden dat het ook mis kan gaan.

Wat kan je hier nog aan doen? voor ziggo ben ik waarschijnlijk dood alleen willen ze nog geld van me hebben.
Heb het nu uit handen gegeven en moet het zien los te laten.
 
Handen in de lucht steken en en rustig ademen en alle "stress" eruit blazen. :6

Alleen jammer dat je de nieuwe box de Next nu niet meer kan ervaren.

Mogelijk dat @Webcare Ziggo je nog wel kan helpen met het netjes afsluiten van je Ziggo tijdperk Of is het perikelen? ???
 
Alleen jammer dat je de nieuwe box de Next nu niet meer kan ervaren.

Zeker jammer die had ik ook nog wel willen proberen, maar zoals ik al heb gezegd was het een netwerk probleem buiten het huis om
dus denk niet dat dit veel beter was geworden.

Zit nu bij T-Mobile 750/750 internet, telefonie en tv.
Was ook nog een ding, die werken niet met coax, intern netwerk moeten aanpassen met 3 managed switchen om vlans te kunnen maken
omdat de bedrading niet aangepast kon worden.

Maar het werkt goed, tot nu toe geen storingen meer dus best tevreden, maar als ziggo het op orde had gebracht was ik niet weggegaan.
Hier vind je wat daar laat je wat.

Oh, wat die medewerker ook nog zei over de telefoon was dat hij wilde dat we goed uit elkaar moesten gaan, dat ziggo mij misschien naar 1 jaar weer als klant zouden begroeten mocht de nieuwe provider niets zijn.

En dan dit op je mouw spelden, denkt het niet!
 
Goedemorgen TdM,

Wat ontzettend zuur dat het zo slecht heeft moeten eindigen na 20 jaar klant te zijn geweest, meer dan logisch dat je er helemaal klaar mee was/bent als ik het zo lees. Ik wil er inhoudelijk nog niet teveel op ingaan, want ik zie dat je ons inmiddels ook een privébericht hier hebt gestuurd. Ik duik hier heel graag voor je en heb je daar inmiddels voorzien van reactie.
 
Terug
Bovenaan