Ze begrijpen niet eens hun eigen facturen!

TdM

Forum Gebruiker
Berichten
8
Internet
  1. Ziggo
Digitale TV
  1. Ziggo
Hier mijn ervaring bij Ziggo als je na 2 maanden storingen van ellende maar naar een andere provider moet overstappen.

Denk je dat je ervan af bent krijg je deze shit over je heen.
Kreeg namelijk allemaal spookfacturen, geprobeerd met ziggo eruit te komen.
Werd zelfs terug gebeld door ziggo en gaven aan dat factuur door hen zelf niet te doorgronden is.

Toen na div keren via hun helpdesk contact te hebben gehad over die facturen was ik opeens mijn telefoonlijn dood, deze was al geporteerd naar mijn nieuwe provider, ziggo had dus een verzoek gedaan om het telefoonr. opnieuw terug te vragen.

Weer contact genomen over die vreemde facturen, werd zomaar teruggebeld en medewerker melde zelfs dat hij 10 minuten ernaar heeft gekeken maar er ook niet uitkwam.
Ze zouden het corrigeren maar dat is allemaal mondeling dus je moet het maar geloven dat dit ook zo is.

Maar na een paar weken weer een rekening in mijn mailbox die ook nog eens heel hoog was (146 euro) en de maand juni ook doorberekend terwijl ik 27 mei geen klant meer was en de apparatuur ook al retour was.

Weer contact over die factuur en daarna weer een mail was nu verlaagt naar 102 euro zonder specificatie.
Weer maar een formulier ingevuld dat ik er klaar mee was.
Werd zowaar teruggebeld, kwam op dat niet goed uit en ze zouden me na 2 uur terugbellen.

Niet teruggebeld dus, ook die afspraak komen ze niet na.
Moest het even kwijt, staat het in iedere geval hier gemeld.
Wat een kl*ten bedrijf en dat na 20 jaar klant te zijn geweest.

gewijzigd n.a.v. opmerkingen
 
Laatst bewerkt:
Zo'n lang verhaal wordt altijd een stuk overzichtelijker door het qua relevantie op te splitsen in alinea's met regelspaties ertussen. De lezer heeft dan gelegenheid om regelmatig bij wijze van spreken even op adem te komen. Niet overdoen, maar gewoon even op Bewerk klikken. En misschien vind je dan vanzelf zaken die er niet toe doen en gewoon gewist kunnen worden. Onderaan even een regeltje met "gewijzigd n.a.v. opmerkingen".

Inhoudelijk:
Ik heb hier eigenlijk geen zinnig antwoord op. Alleen dat soms totaal onverklaarbaar alles mis gaat. Dat terwijl anderen waartoe ik zelf ook toebehoor bijna nooit klachten hebben en die doodenkele keer dat er wel iets was uiterst correct worden geholpen.

Ik kan me levendig voorstellen dat je vertrokken bent bij deze provider. Ik zou denk ik dat ten einde raad ook hebben gedaan. Alleen vind ik in mijn regio nog niet een redelijk alternatief qua snelheid.
 
Bedankt J. de Boer voor je bericht.

Sorry, ik zal het aanpassen want inderdaad is het een lap tekst, zal het ook wat inkorten.

Punt is dat ik dit snel even kwijt wilde, niet goed overdacht dus van mij maar deze hele gang van zaken
frustreert mij dusdanig en je staat gewoon machteloos lijkt het wel, het is een achtbaan waar je in terecht komt en waarom?

Je krijgt geen namen of zo en als ik een naam had onder een mail bijv. “Carlien van Ziggo” dan kennen ze haar niet.
Ze verschuilen zich eigen en kunnen doen wat ze willen, rekenschap hoeven ze niet af te leggen.
Ze zitten op een ivoren toren waar niemand bij kan komen.

Je krijg geen vast contact persoon en moet altijd via dat contact formulier weer reageren.
Het interesseert ze gewoon niet wat er fout gaat en wat je zegt.
Ook bellen met de facturatie afdeling, ze zeg dat ze het gaat uitzoeken en na 5 min de hoorn erop, terugbellen doen ze niet terwijl ze weten wie je bent.

Er zitten daar mensen (niet allemaal hoor) die alleen voor een salaris daar zitten, niet om je te helpen.
Dan denk ik bij mij eigen, wat heb ik fout gedaan dat jullie zo omgaan met een klant.
Als ze zelf in zo’n situatie terecht komen als waarin ik nu zit dan pik je dat toch ook niet.
Wat een bedrijf, heb er geen woorden voor gewoon.
 
Laatst bewerkt:
Er wordt toch altijd gemeld dat de gesprekken opgenomen worden voor trainingsdoeleinden. Dan zou je voldoende moeten hebben aan een tijdstip en datum om dit terug te kunnen luisteren.

En zelf kun je dit ook opnemen als bewijsmateriaal.
 
@piente,

Ik ben nu 4 keer teruggebeld, 2 keer door iemand die toen ik had opgezegd mij met alle mogelijke aanbiedingen (hele lage kosten) bij ziggo wilde houden.
En dat dus met een niet verborgen telefoon nr.

Heb gezegd dat het niet om het geld ging maar hun netwerk was de laatste 2 maanden niet stabiel en het lag niet aan thuis situatie.
Via hun storing site bij het invullen van de postcode was het altijd raak, storing met beperkte diensten dus.

Ik heb inderdaad de tijden dat ze gebeld hebben en heb ook overwogen om het op te nemen maar op een Iphone is dat nog niet zo eenvoudig.
Maar het is toch te gek voor woorden dat je dat zou moeten overwegen toch? je maak toch afspraken en vertrouwd erop dat ze die houden.
 
Laatst bewerkt:
Bedankt voor je link, ik had die ook gevonden gisteren om te kijken hoe dat ging.

Maar ja, hoe ver moet je nu gaan, ik had een gesprek met een medewerker van ziggo voor 17 minuten lang en daar werden afspraken gemaakt.
Dan zou je toch aannemen dat ze die afspraken in hun systeem zetten zodat andere collega's ook weten als je belt wat er gezegd is?

Je krijg ook nooit een bevestiging van wat je heb afgesproken, alles gaat mondeling dus je heb als het erop aan komt helemaal niets in handen, dus voor diegene die problemen hebben met ziggo neemt het inderdaad op.

Voor mijn niet meer van toepassing dus, ik ben klant af dus aan mij verdienen ze niks meer en waarom zouden ze dan nog hun nek uitsteken voor een afvallige.
 
Terug
Bovenaan