TdM
Forum Gebruiker
- Berichten
- 8
- Internet
- Ziggo
- Digitale TV
- Ziggo
Hier mijn ervaring bij Ziggo als je na 2 maanden storingen van ellende maar naar een andere provider moet overstappen.
Denk je dat je ervan af bent krijg je deze shit over je heen.
Kreeg namelijk allemaal spookfacturen, geprobeerd met ziggo eruit te komen.
Werd zelfs terug gebeld door ziggo en gaven aan dat factuur door hen zelf niet te doorgronden is.
Toen na div keren via hun helpdesk contact te hebben gehad over die facturen was ik opeens mijn telefoonlijn dood, deze was al geporteerd naar mijn nieuwe provider, ziggo had dus een verzoek gedaan om het telefoonr. opnieuw terug te vragen.
Weer contact genomen over die vreemde facturen, werd zomaar teruggebeld en medewerker melde zelfs dat hij 10 minuten ernaar heeft gekeken maar er ook niet uitkwam.
Ze zouden het corrigeren maar dat is allemaal mondeling dus je moet het maar geloven dat dit ook zo is.
Maar na een paar weken weer een rekening in mijn mailbox die ook nog eens heel hoog was (146 euro) en de maand juni ook doorberekend terwijl ik 27 mei geen klant meer was en de apparatuur ook al retour was.
Weer contact over die factuur en daarna weer een mail was nu verlaagt naar 102 euro zonder specificatie.
Weer maar een formulier ingevuld dat ik er klaar mee was.
Werd zowaar teruggebeld, kwam op dat niet goed uit en ze zouden me na 2 uur terugbellen.
Niet teruggebeld dus, ook die afspraak komen ze niet na.
Moest het even kwijt, staat het in iedere geval hier gemeld.
Wat een kl*ten bedrijf en dat na 20 jaar klant te zijn geweest.
gewijzigd n.a.v. opmerkingen
Denk je dat je ervan af bent krijg je deze shit over je heen.
Kreeg namelijk allemaal spookfacturen, geprobeerd met ziggo eruit te komen.
Werd zelfs terug gebeld door ziggo en gaven aan dat factuur door hen zelf niet te doorgronden is.
Toen na div keren via hun helpdesk contact te hebben gehad over die facturen was ik opeens mijn telefoonlijn dood, deze was al geporteerd naar mijn nieuwe provider, ziggo had dus een verzoek gedaan om het telefoonr. opnieuw terug te vragen.
Weer contact genomen over die vreemde facturen, werd zomaar teruggebeld en medewerker melde zelfs dat hij 10 minuten ernaar heeft gekeken maar er ook niet uitkwam.
Ze zouden het corrigeren maar dat is allemaal mondeling dus je moet het maar geloven dat dit ook zo is.
Maar na een paar weken weer een rekening in mijn mailbox die ook nog eens heel hoog was (146 euro) en de maand juni ook doorberekend terwijl ik 27 mei geen klant meer was en de apparatuur ook al retour was.
Weer contact over die factuur en daarna weer een mail was nu verlaagt naar 102 euro zonder specificatie.
Weer maar een formulier ingevuld dat ik er klaar mee was.
Werd zowaar teruggebeld, kwam op dat niet goed uit en ze zouden me na 2 uur terugbellen.
Niet teruggebeld dus, ook die afspraak komen ze niet na.
Moest het even kwijt, staat het in iedere geval hier gemeld.
Wat een kl*ten bedrijf en dat na 20 jaar klant te zijn geweest.
gewijzigd n.a.v. opmerkingen
Laatst bewerkt: