farlakes
Forum Gebruiker
- Berichten
- 126
Ik heb een wifi-probleem gemeld bij de helpdesk. Wifi vanuit de modem is halverwege de dag erg, erg traag en soms onvindbaar. Wifi vanuit eigen routers is gewoon goed. Een medewerker zag het probleem, heeft het doorgegeven en deelde mee dat het nog wel even kan duren voordat het opgelost is. Meerdere abonnees hebben er hier in de buurt last van, het is in onderzoek, oorzaak en doorlooptijd: onbekend. Dat wilde hij telefonisch toelichten, maar daar heb ik voor bedankt. Ik geloof het wel, en vertrouw er op. Iets anders kan ik toch niet. Dit ook zo doorgegeven.
Mail terug van een ander. Er kon maar beter een monteur naar kijken, maar eerst moesten de kabels worden vernieuwd. En of ik akkoord ging met de eventuele kosten. Nou, nee. Een monteur kan niets tegen een brakke wifi doen. Dus ook dit weer gecommuniceerd.
Krijg ik een mail terug, in een andere schrijfstijl ook. Dat ik niet meewerkte, en dat ik daarom niet geholpen zou worden. En dat het mijn eigen schuld was.
Ik begrijp er werkelijk niets van, maar vaak er enorm van dat klantenservice medewerkers dit soort uitspraken zomaar kunnen doen, omdat je er als klant toch niets tegen kunt beginnen.
Van wifi-probleem naar langetermijn-oplossing naar telefonische-uitleg-misschien-beter naar kabel-vernieuwen-want-monteur naar monteur naar scheldpartij.
Iets gaat er echt fout hier.
Mail terug van een ander. Er kon maar beter een monteur naar kijken, maar eerst moesten de kabels worden vernieuwd. En of ik akkoord ging met de eventuele kosten. Nou, nee. Een monteur kan niets tegen een brakke wifi doen. Dus ook dit weer gecommuniceerd.
Krijg ik een mail terug, in een andere schrijfstijl ook. Dat ik niet meewerkte, en dat ik daarom niet geholpen zou worden. En dat het mijn eigen schuld was.
Ik begrijp er werkelijk niets van, maar vaak er enorm van dat klantenservice medewerkers dit soort uitspraken zomaar kunnen doen, omdat je er als klant toch niets tegen kunt beginnen.
Van wifi-probleem naar langetermijn-oplossing naar telefonische-uitleg-misschien-beter naar kabel-vernieuwen-want-monteur naar monteur naar scheldpartij.
Iets gaat er echt fout hier.