Wi-Fi Connect Box

Wifi stel je in @Paladilo.

Als je het zelf niet kan cq durft bel je de helpdesk en kunnen zij je op afstand helpen hiermee. Bel wel met je mobiel anders kan de verbinding wegvallen als je vast belt met Ziggo Het nummer is 0900-1884 gebruikelijke (mobiele) belkosten.
 
@Paladilo, beetje onduidelijk wat je wil doen, of wat er niet lukt.
Als je nog antwoorden / hulp wil dan graag een duidelijke vraag stellen.
 
Wifi stel je in @Paladilo.

Als je het zelf niet kan cq durft bel je de helpdesk en kunnen zij je op afstand helpen hiermee. Bel wel met je mobiel anders kan de verbinding wegvallen als je vast belt met Ziggo Het nummer is 0900-1884 gebruikelijke (mobiele) belkosten.
en als je een Vodafone mobiel abbo hebt bel dan 1200
Schermafdruk 2021-02-22 10.52.35.png
 
Ziggo klantenservice is inderdaad 1200 maar met VASTE telefoon, met mobiel bel je 0900-1884, zo doe ik het.
 
Mee eens @rob1954

Als je 1200 belt met je vaste telefoon en de helpdesk herstart het modem dan is het ineens erg stil. Vandaar de verwijzing naar 0900-1884
Verder is Paladilo erg vaag met zijn vraagstelling
 
Geachtte red: had de connectbox aangesloten,volgens de richtlijnen,ineens heb ik geen wifi meer,terwijl het kort geleden er nog was,het icoontje is gewoon weg bij het netwerk,open ik de checklist om de modem te checken,opent niet,ook niet na een kwartier,weet niet wat er aan de hand is.
 
Terug
Bovenaan