• Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis en bezoek deze site voortaan reclame vrij!

Wi-Fi Connect Box

piente

Product Tester
Lid geworden
6 okt 2008
Berichten
2.576
Ziggo
Alles in 1
Gebied
fUPC
Wifi stel je in @Paladilo.

Als je het zelf niet kan cq durft bel je de helpdesk en kunnen zij je op afstand helpen hiermee. Bel wel met je mobiel anders kan de verbinding wegvallen als je vast belt met Ziggo Het nummer is 0900-1884 gebruikelijke (mobiele) belkosten.
 

freeewillie

Forum Gebruiker
Lid geworden
21 jan 2006
Berichten
2.866
Ziggo
Alles in 1
Gebied
fUPC
Wifi stel je in @Paladilo.

Als je het zelf niet kan cq durft bel je de helpdesk en kunnen zij je op afstand helpen hiermee. Bel wel met je mobiel anders kan de verbinding wegvallen als je vast belt met Ziggo Het nummer is 0900-1884 gebruikelijke (mobiele) belkosten.
en als je een vodafone mobiel abbo hebt bel dan 1200
Schermafdruk 2021-02-22 10.52.35.png
 

piente

Product Tester
Lid geworden
6 okt 2008
Berichten
2.576
Ziggo
Alles in 1
Gebied
fUPC
Mee eens @rob1954

Als je 1200 belt met je vaste telefoon en de helpdesk herstart het modem dan is het ineens erg stil. Vandaar de verwijzing naar 0900-1884
Verder is Paladilo erg vaag met zijn vraagstelling
 
Topicstarter
Topicstarter
P

Paladilo

Forum Gebruiker
Lid geworden
21 feb 2021
Berichten
2
Geachtte red: had de connectbox aangesloten,volgens de richtlijnen,ineens heb ik geen wifi meer,terwijl het kort geleden er nog was,het icoontje is gewoon weg bij het netwerk,open ik de checklist om de modem te checken,opent niet,ook niet na een kwartier,weet niet wat er aan de hand is.