Werkzaamheden tijdens verkiezingsnacht USA

Wij (ik en mijn huisgenote) verwachten een overwinning voor Biden. Er zijn veel indicatoren die daar op wijzen, een daarvan is een onverwachte run op mobiel internet. Het zou een zegen voor Amerika kunnen zijn als....(verwijderd om politieke discussie te voorkomen).....
 
Laatst bewerkt:
:police:

Dames en heren pas op met je berichten. Politieke discussies zijn hier ongewenst.
 
Absurd dat juist de enige nacht in vier jaar tijd dat duizenden mensen tv willen kijken er onderhoud plaats moet vinden.
Helaas lijkt het niet mogelijk iemand van Ziggo daar op aan te spreken en dit forum dient waarschijnlijk alleen om stoom af te blazen, geen mens van Ziggo die erop kijkt of het serieus neemt.
 
Kijk eens een paar berichten terug, dan zie dat Ziggo het onderhoud al heeft uitgesteld.

Dit is geen officieel Ziggo forum maar een forum voor en door gebruikers.
Er word hier door Ziggo webcare medewerkers regelmatig meegelezen en indien nodig ook gereageerd. Dit gaat ook soms via PM zodat je het niet op het forum ziet.

Maar je kunt ook naar de officiele plaatsen gaan om contact op te nemen:
- helpdesk Contactformulier
- helpdesk via Ziggo telefoonaansluiting tel.: 1200 (gratis) 8:00 tot 20:00 uur
- helpdesk op telefoonnummer 0900-1884 (normaal tarief) 8:00 tot 20:00 uur
- het officiële Ziggo community
- Ziggo op Twitter.
- Ziggo op Facebook
 
Als het inderdaad uitgesteld is dan is dat heel netjes. Ik heb geen ervaring met dit forum, maar mijn ervaringen met andere fora zijn niet zo goed. De meeste bedrijven gebruiken ze slechts als manier om stoom af te blazen en doen er zelf weinig mee. Dus een plusje erbij voor Ziggo als ze inderdaad door de berichten op dit forum hun onderhoud uitstellen!
 
Dus een plusje erbij voor Ziggo als ze inderdaad door de berichten op dit forum hun onderhoud uitstellen!
Het was uiteindelijk uitgesteld n.a.v. een berichtje via twitter. Maar hier op het forum zit ook een webcare medewerker die wel eens wat voor elkaar kan krijgen.

Het probleem bij zo'n groot bedrijf is eigenlijk de juiste persoon te pakken zien te krijgen bij dit soort dingen.
 
ook hier:
Ook in Oegstgeest.



Bij nog meer gebruikers in dit gebied?
Regio's Leiden-Amstelveen en Hoogeveen-Meppel.
.. in de nacht van maandag 28 september op dinsdag 29 september a.s
de overstap van analoge naar volledig digitale kabeltelevisie.

Je knipt de laatste lichten uit, het is bedtijd. Maar voor zo'n tien medewerkers van VodafoneZiggo begint dan juist de werkdag. Drie weken geleden ontving je al geen analoog tv-signaal meer via de digitale kabel. Deze nacht gaan ze van je kabel een supersnelle geleider voor het digitale signaal maken. Daarvoor zitten ze klaar op het hoofdkantoor in Utrecht, maar ook op locatie, bij de vele centrales in de regio die het digitale signaal richting jouw kabel sturen.

[Edit] Antwoord bij de Ziggo Community:
Per ongeluk is er in enkele regio’s toch onderhoudswerk aangekondigd in de nacht van 3 op 4 november.
Dit gaat niet door en was een vergissing in onze planning.
Sorry voor de verwarring.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan