• Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis en bezoek deze site voortaan reclame vrij!

Wel gebeld worden maar kan niet bellen.


BenB

Forum Gebruiker
Lid geworden
23 okt 2020
Berichten
2
Ziggo
Alles in 1
Goedenavond, Het rode telefoonlampje blijft knipperen op de connectbox, ik kan wel gebeld worden maar zelf niet bellen als ik de hoorn open dan hoor ik een snelle ingesprektoon., vele adviezen opgevolgd, resetten etc. maar helaas geen verandering. Kan iemand mij helpen??
 

J. de Boer

Forum Gebruiker
Lid geworden
18 okt 2005
Berichten
2.563
Ziggo
Alles in 1
Gebied
fUPC
Een heel enkele keer lijkt onze telefoon ook dood. Althans ik heb geen kiestoon, ik weet niet of we wel gebeld kunnen worden.. Even de modem uitschakelen en opnieuw opstarten lost het bij ons altijd op.
 
Topicstarter
Topicstarter
B

BenB

Forum Gebruiker
Lid geworden
23 okt 2020
Berichten
2
Ziggo
Alles in 1
Allen bedankt voor het advies, vannacht de connectbox uit gezet en vandaag weer aan en ziedaar alles werkt weer.
nogmaals bedankt voor jullie respons!

groet, Ben
 

Briolet

Forum Gebruiker
Lid geworden
14 aug 2012
Berichten
3.481
Ziggo
Alles in 1
Gebied
fZiggo
Weet je zeker dat je wel gebeld kan worden, want als het lampje blijft knipperen dan is er geen verbinding.
Zelf heb ik VoIP en ik had dit vorige week ook met de telefoon. In het scherm stond dat hij zijn VoIP-registratie niet kon herbevestigen. Ik kon dus ook niet bellen. Tot mijn verbazing kwamen er wel gesprekken binnen. Blijkbaar werden uitgaande gesprekken uit voorzorg geblokkeerd terwijl er toch nog een oude verbinding actief was.

Maar goed, bij mij hielp een reset van de telefoon.
 

h.barreveld

Forum Gebruiker
Lid geworden
11 nov 2020
Berichten
2
Zelf heb ik VoIP en ik had dit vorige week ook met de telefoon. In het scherm stond dat hij zijn VoIP-registratie niet kon herbevestigen. Ik kon dus ook niet bellen. Tot mijn verbazing kwamen er wel gesprekken binnen. Blijkbaar werden uitgaande gesprekken uit voorzorg geblokkeerd terwijl er toch nog een oude verbinding actief was.

Maar goed, bij mij hielp een reset van de telefoon.
Inderdaad, een reset van de telefoon en connectbox helpt, maar ......... het gebeurt te vaak dat ik moet resetten. Ik begin het zo langzamerhand zat te worden.
 

Beetle

Forum Gebruiker
Lid geworden
9 aug 2010
Berichten
155
Ziggo
Alles in 1
Gebied
fZiggo
Tijdschakelaar tussen het modem, elke nacht 1x uit en daarna weer aan laten gaan. Probleem opgelost, helaas gebeurd het nog steeds dat de telefoon uitvalt bij Ziggo en is zoiets helaas nodig.
 
Laatst bewerkt: