Wanneer krijgen alle vaste klanten een NEXT?

ik wil er helemaal niet één. voegt niets toe aan wat ik nu al heb.
hoewel ik begrijp dat dit voor fUPC/Ziggo klanten anders is, zou Ts als fZiggo klant zijn oude abo moeten koesteren alsof het goud is.
 
Daar gaat toch de topicvraag over, waarom zouden ze de NEXT aan alle klanten aanbieden?

De Next box is geen modem maar een digitale TV ontvanger net zoals de mediabox XL, hij moet op de coax maar ook op het modem worden aangesloten. Maar dat modem heeft er verder weinig mee te maken.
 
Was een verschrijving, zat even half te slapen ;) , ik bedoelde ook de mediabox waar naar ik zo inschat de meesten dik tevreden mee zijn. Onze mediabox zit trouwens alleen op de coax, niet op de modem.
 
is geen klantje pesten, is een kwestie van beschikbaarheid...
ik ben ook lang een klant en heb 2 next-boxjes, besteld op het moment dat ze ruim voorradig waren.
Ik denk dat dat niet meer aan de orde is, ze zouden nu voorraad genoeg moeten hebben.
 
Voorraad is nooit een probleem geweest. Ziggo zag alleen dat alle klanten de eerste paar maanden in grote getale hun waardeloos werkende Horizon kastjes gingen inruilen. Duidelijk is dat Ziggo nog lang niet van plan is om al die Horizon hardware af te schrijven dus werd het bestellen van de Next opeens zo moeilijk mogelijk gemaakt en krijgt de Horizon opeens een "grote Next update".
 
Ik denk dat topicstarter verwacht dat Ziggo de bestaande mediaboxen gaat vervangen voor een Next. Dat gaat niet gebeuren aangezien de Next bij een duurder abonnement hoort.
Ziggo heeft er voor gekozen om de bestaande (oude) boxen te behouden. Heeft verder niets met nieuwe klanten te maken.
Bestaande klanten kunnen ook overstappen op de Next, dat is je eigen keuze.
 
Ik denk dat topicstarter verwacht dat Ziggo de bestaande mediaboxen gaat vervangen voor een Next. Dat gaat niet gebeuren aangezien de Next bij een duurder abonnement hoort.
Ziggo heeft er voor gekozen om de bestaande (oude) boxen te behouden. Heeft verder niets met nieuwe klanten te maken.
Bestaande klanten kunnen ook overstappen op de Next, dat is je eigen keuze.
Nee, dat is niet zo.
Er was wel degelijk een periode dat iedereen gewoon de Next kon aanvragen zonder een ander abo te moeten afsluiten.
Aan die situatie kwam (voor mij) geheel onverwacht een eind. En ik baal daar nog steeds verschrikkelijk van.
Jij of Johnny heeft toen nog een bericht van mij verwijderd omdat ik iets te duidelijk uiting gaf aan mijn ongenoegen over die gang van zaken...
 
Nee, dat is niet zo.
Er was wel degelijk een periode dat iedereen gewoon de Next kon aanvragen zonder een ander abo te moeten afsluiten.
Aan die situatie kwam (voor mij) geheel onverwacht een eind. En ik baal daar nog steeds verschrikkelijk van.
Jij of Johnny heeft toen nog een bericht van mij verwijderd omdat ik iets te duidelijk uiting gaf aan mijn ongenoegen over die gang van zaken...
Was in die periode heel inconsequent handelen van ZIggo. Toen Ziggo merkte dat veel Ziggo klanten een XL wilde omruilen voor een NEXT veranderde ze ineens van koers en smeerde ze eerst je een jaarcontract en activatiekosten aan, later moest je zelfs het duurste abonnement afnemen.
 
Laatst bewerkt:
Leg dan is uit waarom de Liberty Global kabel bedrijven in andere landen er wel miljoenen hebben en klanten er zonder problemen 5 kunnen bestellen. Is het niet gewoon een kwestie van men wil geen geld uitgeven?
Het is toch wel duidelijk dat ze in Nederland de gewone Horizon nog ruim voorradig hebben en dat ze die eerst willen slijten aan hun klanten
 
Terug
Bovenaan