Wacht al 3 dagen op activatie Movies en series XL

Neem even contact op met @Webcare Ziggo
mogelijk dat ze je activatiecode opnieuw kunnen versturen.

stuur een persoonlijk bericht met je klantnr naam postcode huisnr.
 
ik heb ook al een aantal keer gebeld en die doen een beetje vaag en dat ik maar moet wachten...
 
Niet bellen maar hier een pb sturen naar @Webcare Ziggo

Schermafbeelding 2019-08-10 om 10.08.04.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik heb drie dagen moeten bellen voordat het geregeld was, de eerste keer kreeg ik te horen dat hun dat wel kunnen doen maar dat het vaak mis gaat dus moest ik het zelf nog eens proberen, maar de dag erna was het nog niet geactiveerd, dus ik weer bellen toen zou het weer binnen 24 uur geactiveerd moeten zijn maar niet dus, de 3e dag kreeg ik te horen dat het wel in het mandje zat maar niet verstuurd was en dat werd toen alsnog gedaan en uur later was het geactiveerd. Het zijn sukkels bij de helpdesk.
 
Laatst bewerkt:
Bij mij duurde het ook 48 uur voor e.e.a. was geactiveerd. Bel je met 6x met de helpdesk dan krijg je 6x een totaal ander antwoord.
De medewerkers weten zelf vaak niet waar ze het over hebben.
 
Het kan binnen een uur geactiveerd zijn maar ze zeggen voor de zekerheid dat het ca 3 a 4 uur kan duren, dat hebben ze me in het verleden altijd gezegd en binnen een uur was het dan al geactiveerd, dat is heel iets anders dan 24 uur of 3 dagen.
 
nu nog steeds niks!

Niet bellen maar hier een pb sturen naar @Webcare Ziggo

Bekijk bijlage 25756

inmiddels net hier een bericht naar gestuurd, hoe lang is het ongeveer wachten op antwoord?

Ik had van de week iemand van de eerste lijn aan de telefoon die wilde me wijs maken dat alle zenders van de Next box 4K waren
toen ik daarna vroeg of ik iemand anders aan de lijn kon krijgen met iets meer verstand van zaken, moest ik maar even ophangen en opnieuw bellen.

zucht....
 
Terug
Bovenaan