• Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je nu gratis om zelf berichten te kunnen plaatsen!

Wacht al 3 dagen op activatie Movies en series XL


AlexAnderS

Forum Gebruiker
Lid geworden
6 mei 2009
Berichten
231
Ziggo
Internet & Televisie
Gebied
fUPC
Is dit normaal dat het zo lang duurt?
 

piente

Product Tester
Lid geworden
6 okt 2008
Berichten
7.119
Ziggo
Alles in 1
Gebied
fUPC
Neem even contact op met @Webcare Ziggo
mogelijk dat ze je activatiecode opnieuw kunnen versturen.

stuur een persoonlijk bericht met je klantnr naam postcode huisnr.
 
Topicstarter
Topicstarter
A

AlexAnderS

Forum Gebruiker
Lid geworden
6 mei 2009
Berichten
231
Ziggo
Internet & Televisie
Gebied
fUPC
ik heb ook al een aantal keer gebeld en die doen een beetje vaag en dat ik maar moet wachten...
 

piente

Product Tester
Lid geworden
6 okt 2008
Berichten
7.119
Ziggo
Alles in 1
Gebied
fUPC
Laatst bewerkt door een moderator:

twigger

Forum Gebruiker
Lid geworden
7 feb 2008
Berichten
2.119
Ziggo
Alles in 1
Gebied
fZiggo
Ik heb drie dagen moeten bellen voordat het geregeld was, de eerste keer kreeg ik te horen dat hun dat wel kunnen doen maar dat het vaak mis gaat dus moest ik het zelf nog eens proberen, maar de dag erna was het nog niet geactiveerd, dus ik weer bellen toen zou het weer binnen 24 uur geactiveerd moeten zijn maar niet dus, de 3e dag kreeg ik te horen dat het wel in het mandje zat maar niet verstuurd was en dat werd toen alsnog gedaan en uur later was het geactiveerd. Het zijn sukkels bij de helpdesk.
 
Laatst bewerkt:

edbe

Forum Gebruiker
Lid geworden
10 dec 2009
Berichten
411
Ziggo
Televisie
bij Ziggo klantenservice zitten slechte opgeleiden mensen die er geen verstand van hebben
 

twigger

Forum Gebruiker
Lid geworden
7 feb 2008
Berichten
2.119
Ziggo
Alles in 1
Gebied
fZiggo
Of/en gewoon geen zin/ te lui zijn.
 

The Fons

Forum Gebruiker
Lid geworden
14 dec 2017
Berichten
97
Ziggo
Internet & Televisie
Gebied
fZiggo
Bij mij duurde het ook 48 uur voor e.e.a. was geactiveerd. Bel je met 6x met de helpdesk dan krijg je 6x een totaal ander antwoord.
De medewerkers weten zelf vaak niet waar ze het over hebben.
 

twigger

Forum Gebruiker
Lid geworden
7 feb 2008
Berichten
2.119
Ziggo
Alles in 1
Gebied
fZiggo
Het kan binnen een uur geactiveerd zijn maar ze zeggen voor de zekerheid dat het ca 3 a 4 uur kan duren, dat hebben ze me in het verleden altijd gezegd en binnen een uur was het dan al geactiveerd, dat is heel iets anders dan 24 uur of 3 dagen.
 
Topicstarter
Topicstarter
A

AlexAnderS

Forum Gebruiker
Lid geworden
6 mei 2009
Berichten
231
Ziggo
Internet & Televisie
Gebied
fUPC
nu nog steeds niks!

Niet bellen maar hier een pb sturen naar @Webcare Ziggo

Bekijk bijlage 25756
inmiddels net hier een bericht naar gestuurd, hoe lang is het ongeveer wachten op antwoord?

Ik had van de week iemand van de eerste lijn aan de telefoon die wilde me wijs maken dat alle zenders van de Next box 4K waren
toen ik daarna vroeg of ik iemand anders aan de lijn kon krijgen met iets meer verstand van zaken, moest ik maar even ophangen en opnieuw bellen.

zucht....