CreativeS
Forum Gebruiker
- Berichten
- 16.779
- Internet
- Ziggo
- Digitale TV
- Ziggo
Dat kan niet, in de voorwaarden staat niks over welke zenders er geboden worden en in het contract.
Je kan alleen opzeggen als Ziggo wijzigingen aanbrengt aan het abonnement. Bij verdwijnen zenders is dit niet van toepassing.
JE LIEGT! (en dat weet jij dondersgoed)
Algemene Voorwaarden, artikel 7:
4. Als een wijziging niet aantoonbaar in het voordeel van de Klant is, dan heeft de Klant het recht om het Abonnement kosteloos op te zeggen met ingang van de wijzigingsdatum. Deze opzegging vindt via de Klantenservice plaats en kan uiterlijk tot de wijzigingsdatum worden gedaan.
5. De volgende wijzigingen gelden niet als een wijziging als bedoeld in dit artikel:
- technische wijzigingen in de Aansluiting die door Ziggo op aanwijzing van de overheid zijn aangebracht;
- wijzigingen ter uitvoering van een wetswijziging;
- Neutrale wijzigingen van een beding; en wijzigingen in een Abonnement of Dienst op verzoek van de Klant.
Zoals altijd... bij elke zenderwijziging in het nadeel van de klant, kan kosteloos opgezegd worden.
Feiten in plaats van leugens