Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Het betreft de teletekst die de inhoud van de programma's beschrijft; er wordt nu nog maar alleen weergegeven hoe laat iets begint.
In het Duits wordt nog wel de inhoud van de programma's beschreven!
Hallo Tichel,
Blijkbaar heeft iemand het weer in orde gemaakt, was zojuist in gesprek met een medewerker van Ziggo om het uit te leggen en zag tot mijn stomme verbazing dat het weer hersteld was; een kwartiertje ervoor was het nog niet goed.
(Af en toe) wegvallen heeft in dit geval enkele weken geduurd, we kijken vrijwel alleen naar Arte en TV 5, ben blij dat het is opgelost!
Maandag 10 december 2018.
Kanaal 72, Arte.
15:45 Franstalige teletekst pagina's 401..434 en 501..535 vallen weg.
16:05 pagina's 401..434 terug
16:08 pagina's 501..535 terug
16:45 pagina's 401..434 en 501..535 zijn weer weggevallen.
17:05 pagina's 401..434 terug
17:08 pagina's 501..535 terug
Zojuist 23 minuten met Ziggo gebeld, waar men mij weer door verwees naar de gebruikers groep verwees! Teletekst was nl iets waar Ziggo niets aan kon doen....
Rond 17.45 TV aangezet en teletekst Arte. Kwam zowaar op pagina 402 maar na enkele seconden floepte het scherm weg en had ik een zwart scherm met bovenin in het wit" scherm was erased" . Ook boven de volgende pagina's stond dat het scherm was erased.
Daarna weer hetzelfde (als al enkele weken) het scherm gaat direct van 400 naar 459 en direct van 459 naar 487