Walter
Forum Gebruiker
- Berichten
- 11
- Internet
- Ziggo
- Digitale TV
- Ziggo
Geachte allemaal
Omdat wij gingen verhuizen naar zeeland , 6 mei, ging ik telefonisch het adres wijzigen om in het nieuwe huis, Ziggo opnieuw aan te sluiten.
Maar wat ons verbaasde ging dit niet, gewoonweg omdat Ziggo niet zo ver komt, dat vonden wij echt balen want wij zijn al zolang abonnee toen was het nog @home.
Dus opzegging, vandaag belden wij, of er nog iets open staat! om latere verassingen te voorkomen.
Toen kregen wij te horen, dat dit volgens de juffrouw helemaal niet kan, u heeft opzegging termijn.
Dus u moet nog twee maanden betalen!!
Zeg juffrouw, mag ik er u op attenderen, dat wij niet weg wilden, maar ons is er verteld, dat Ziggo niet zo ver komt, en Delta aldaar moeten contacteren.
Betreft de jongen die ik op 7 mei heb gesproken, is dit overmacht, ik zeg het voor u op, en u kunt Delta aldaar contacteren.
Dit alles geloofde de juffrouw ook al helemaal niet, en blijft maar hangen op de opzeg termijn.
Ik heb nog nooit problemen gehad bij Ziggo, en nu op het laatste moment toch nog een probleem.
Hoe ga ik hier nu mee om?, moet ik nu de gesprekken, nu ook al gaan opnemen?
Omdat wij gingen verhuizen naar zeeland , 6 mei, ging ik telefonisch het adres wijzigen om in het nieuwe huis, Ziggo opnieuw aan te sluiten.
Maar wat ons verbaasde ging dit niet, gewoonweg omdat Ziggo niet zo ver komt, dat vonden wij echt balen want wij zijn al zolang abonnee toen was het nog @home.
Dus opzegging, vandaag belden wij, of er nog iets open staat! om latere verassingen te voorkomen.
Toen kregen wij te horen, dat dit volgens de juffrouw helemaal niet kan, u heeft opzegging termijn.
Dus u moet nog twee maanden betalen!!
Zeg juffrouw, mag ik er u op attenderen, dat wij niet weg wilden, maar ons is er verteld, dat Ziggo niet zo ver komt, en Delta aldaar moeten contacteren.
Betreft de jongen die ik op 7 mei heb gesproken, is dit overmacht, ik zeg het voor u op, en u kunt Delta aldaar contacteren.
Dit alles geloofde de juffrouw ook al helemaal niet, en blijft maar hangen op de opzeg termijn.
Ik heb nog nooit problemen gehad bij Ziggo, en nu op het laatste moment toch nog een probleem.
Hoe ga ik hier nu mee om?, moet ik nu de gesprekken, nu ook al gaan opnemen?