radio749
Forum Gebruiker
- Berichten
- 24
- Internet
- Ziggo
- Digitale TV
- Ziggo
Vorige week verscheen er met koeienletters over de volle breedte van onze smart tv de mededeling dat ik geen gebruik kon maken van een dienst omdat er nog een factuur open stond. Als eerste klopte dit voor geen meter en daarbij ben je niet echt blij (ook al zou het zo zijn) als dit soort teksten levensgroot op je scherm verscheid als je huis vol zit met visite.
Ik hoop toch wel dat Ziggo deze manier niet kiest om een betaling achterstand te melden maar dit schriftelijk communiceert tussen hun en de contractant.
Natuurlijk blijft het feit dat je op tijd moet betalen, maar om de klanten op deze manier te benaderen vind ik niet gewenst.
Ik hoop toch wel dat Ziggo deze manier niet kiest om een betaling achterstand te melden maar dit schriftelijk communiceert tussen hun en de contractant.
Natuurlijk blijft het feit dat je op tijd moet betalen, maar om de klanten op deze manier te benaderen vind ik niet gewenst.