• Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis en bezoek deze site voortaan reclame vrij!

Voor schut dankzij Ziggo


radio749

Forum Gebruiker
Lid geworden
19 nov 2008
Berichten
24
Ziggo
Alles in 1
Gebied
fZiggo
Vorige week verscheen er met koeienletters over de volle breedte van onze smart tv de mededeling dat ik geen gebruik kon maken van een dienst omdat er nog een factuur open stond. Als eerste klopte dit voor geen meter en daarbij ben je niet echt blij (ook al zou het zo zijn) als dit soort teksten levensgroot op je scherm verscheid als je huis vol zit met visite.
Ik hoop toch wel dat Ziggo deze manier niet kiest om een betaling achterstand te melden maar dit schriftelijk communiceert tussen hun en de contractant.
Natuurlijk blijft het feit dat je op tijd moet betalen, maar om de klanten op deze manier te benaderen vind ik niet gewenst.
 
Topicstarter
Topicstarter
radio749

radio749

Forum Gebruiker
Lid geworden
19 nov 2008
Berichten
24
Ziggo
Alles in 1
Gebied
fZiggo
Beste Johnny54,

Ach dan heeft het even weer de aandacht.
Wie weet moet Ziggo eens het beleid instellen zolang de Ziggo Next en de daarbij behorende diensten / service / mogelijkheden niet juist en /of probleemloos werken Ziggo geen abonnement geld in rekening brengt en deze periode ziet / gebruikt als test op grootschalig niveau. Indien alles werkt zoals het hoort te werken dan pas zal Ziggo het abonnement weer in rekening kunnen brengen. Tenslotte betalen wij als Ziggo klanten nu het volle plus tarief voor een product / dienst / toepassing wat eigenlijk nog helemaal nog niet uitgerold mocht worden en nog op de tafel had moeten liggen van de jongens van de strenge research afdeling. Ik weet haast wel zeker als Ziggo het beleid " is niet goed, niet betalen" doorvoert binnen zijn organisatie dat wij als trouwe klanten van Ziggo binnen een mum van tijd de nieuwe Ziggo After Next box hebben staan die de aankomende 5 jaar probleemloos werkt. Want ja, geen abonnement geld ontvangen zorgt voor heel veel pijn bij Ziggo. Bijna net zoveel pijn als een duur abonnement hebben op een product / dienst / toepassing welke niet voldoet :-(
 

Franz

Forum Gebruiker
Lid geworden
4 sep 2008
Berichten
1.457
Ziggo
Alles in 1
Gebied
fUPC
@radio749 , heb je ooit de Horizon gehad? Dan vind ik de Next nog wel meevallen ;)
 
Topicstarter
Topicstarter
radio749

radio749

Forum Gebruiker
Lid geworden
19 nov 2008
Berichten
24
Ziggo
Alles in 1
Gebied
fZiggo
Het moet gewoon goed zijn, klaar.
Als jij je abonnement niet op tijd betaald worden er glashard kosten in rekening gebracht.
Dus formeel genomen houd jij je niet aan de afspraken die je bent overeengekomen bent met Ziggo en Ziggo met jou en wordt je hiervoor gestraft door je klakkeloos extra kosten in rekening te brengen die op geen enkele manier echt gemaakt zijn.
Maar omgekeerd sta je met je rug tegen de muur en staat er niets tegenover als het bij ons niet werkt zoals afgesproken / aangegaan terwijl dan Ziggo zich niet aan hun afspraak houden en niet thuis zijn.
En als een bulldozer een hoofdkabel kapot trekt is het voor Ziggo overmacht en valt er niets te claimen.
Terwijl als mijn echtgenoot ineens wat leuks ziet in de winkel en mijn rekening leeg trekt (zonder met mij te overleggen als gewoonlijk) en ik vervolgens Ziggo niet kan betalen omdat mijn rekening leeg is dan is dit voor mij ook overmacht. Het is mij tenslotte overkomen. Maar dan is het mijn probleem en niet van hun. Niet eerlijk dus. Gelijke Nonnen, gelijke kappen toch.
 

ajb

Forum Gebruiker
Lid geworden
21 jul 2019
Berichten
27
Ziggo
Alles in 1
Gebied
fUPC
Terwijl als mijn echtgenoot ineens wat leuks ziet in de winkel en mijn rekening leeg trekt (zonder met mij te overleggen als gewoonlijk) en ik vervolgens Ziggo niet kan betalen omdat mijn rekening leeg is dan is dit voor mij ook overmacht. Het is mij tenslotte overkomen. Maar dan is het mijn probleem en niet van hun.
Dat is zeker wel het probleem van de rekeninghouder :)

Misschien machtiging van de rekening halen of betaalpas innemen.....
 

CreativeS

Product Tester
Lid geworden
1 jun 2011
Berichten
27.832
Ziggo
Geen Producten
Ja, dan mag je voor schut gaan... of (!!!) gewoon echt zeggen dat de factuur even niet uitkwam met een geweldige blik richting je partner. Schijt aan, maar het is altijd makkelijk klagen. Een regeling is zo getroffen, kost je verder niets en je bent voorlopig zeker van signaal. Alsof het achter de voordeur van elk huis in NL zo rooskleurig is. Belachelijke taboe.
 
Laatst bewerkt:

piente

Product Tester
Lid geworden
6 okt 2008
Berichten
7.172
Ziggo
Alles in 1
Gebied
fUPC
En dat alles vanwege een bug in de software die al vaker gemeld is. Ook ik kreeg deze meldingen vaker in beeld.

En dan vindt ik deze onderstaande mededeling veel betrouwbaarder.

Schermafdruk 2019-07-28 14.54.31.png
 

Pietlut

Forum Gebruiker
Lid geworden
27 jan 2017
Berichten
492
Ts heeft gelijk maar dat klanten massaal weg zouden gaan als iets al langere tijd niet werkt dst ligt toch niet zo simpel als TS aangeeft.Eerst de kabel open dat werkt beter zowel voor Ziggo als Kpn.
 
Laatst bewerkt: