D
Deleted member 92542
al ruim 20 jaar klant en een jaar of 5 geleden begon de ellende met de kwaliteit / aanschaf mediabox xl
keer op keer monteurs langs geweest en een aantal vertelden ook dat het signaal van buiten af ook niet in orde was.
dit was reeds diverse keren doorgegeven.
na al die jaren afgelopen jaar eindelijk alles opgelost (waaronder nwe buitenkabel) en in mei ook nog iets gecompenseerd -
ter compensatie kon ik tevens voor de nieuwe box inschrijven.
maar omdat eindelijk alles werkte en de box waarschijnlijk sowieso rond september vervangen zou gaanworden kon ik na al die jaren van ellende
nog wel een paar maanden wachten.
nu bij navraag hoe dit nu zit met de nieuwe box moet ik dus een nieuw contract gaan afsluiten, een jaarcontract aangaan en afsluitkosten betalen.
als ik nu gewoon in mei had ingeschreven voor de nwe box was dit allemaal niet van toepassing geweest.
zo gaat Ziggo dus om met hun oude bestaande klanten.
keer op keer monteurs langs geweest en een aantal vertelden ook dat het signaal van buiten af ook niet in orde was.
dit was reeds diverse keren doorgegeven.
na al die jaren afgelopen jaar eindelijk alles opgelost (waaronder nwe buitenkabel) en in mei ook nog iets gecompenseerd -
ter compensatie kon ik tevens voor de nieuwe box inschrijven.
maar omdat eindelijk alles werkte en de box waarschijnlijk sowieso rond september vervangen zou gaanworden kon ik na al die jaren van ellende
nog wel een paar maanden wachten.
nu bij navraag hoe dit nu zit met de nieuwe box moet ik dus een nieuw contract gaan afsluiten, een jaarcontract aangaan en afsluitkosten betalen.
als ik nu gewoon in mei had ingeschreven voor de nwe box was dit allemaal niet van toepassing geweest.
zo gaat Ziggo dus om met hun oude bestaande klanten.